8 بازیکن بارسلونا که در جام جهانی 2018 حضور داشتند اما در این جام جهانی نیستند

8 بازیکن بارسلونا که در جام جهانی 2018 حضور داشتند اما در این جام جهانی نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در جام جهانی 2022 قطر 16 بازیکن خواهد داشت و بدین ترتیب از تیم هایی است که بیشترین نماینده را در رقابت های جام جهانی دارند و این قضیه می تواند برای ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا مشکل ساز باشد چرا که بازیکنان زیادی از تیم او دچار خستگی می شوند و باید در ادامه فصل باید با این بازیکنان برای قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ اروپا بجنگد.

به گزارش فوتبالی، اما در جام جهانی 2018 روسیه، بارسلونا بازیکنانی داشت که اکنون دیگر در جام جهانی 2022 قطر خبری از آن ها نیست. این بازیکن ها یا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند و یا اینکه به تیم ملی کشور خود دعوت نشده اند و بدین ترتیب حضور در بازی های جام جهانی 2022 قطر را از دست داده اند.

آندرس اینیستا، جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی، ایوان راکیتیچ، پائولینیو، فیلیپه کوتینیو، توماس فرمالن و یری مینا، 8 بازیکنی هستند که در جام جهانی 2018 حضور داشتند و در آن زمان بازیکن بارسلونا بودند. اکنون بسیاری از آن ها نه در جام جهانی حضور دارند و نه این که بازیکن بارسلونا هستند. در واقع به نظر می رسد این بازیکنان آخرین جام جهانی خود را در سال 2018 تجربه کرده باشند.

1470