همه چیز ختم به خیر شد/ رونالدو به تمرینات منچستریونایتد برگشت

همه چیز ختم به خیر شد/ رونالدو به تمرینات منچستریونایتد برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد بعد از آن که در روزهای گذشته توسط اریک تن هاگ از تمرین اخراج شده بود، روز سه شنبه بالاخره به تمرینات گروهی برگشت.

به گزارش فوتبالی، ستاره 37 ساله حاضر نشد تا چهارشنبه گذشته به عنوان یار تعویضی مقابل تاتنهام وارد زمین شود و به نشانه تنبیه از لیست بازی با چلسی خط خورد. تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت که رونالدو باید منتظر پیام رفتارش باشد. رونالدو در روزهای اخیر سعی کرده که از تن هاگ دلجویی کند و به نظر می رسد که تلاش او موفقیت آمیز بوده است.

رونالدو کمی بعد در پیامی اینستاگرامی از هواداران یونایتد نیز عذرخواهی کرد و تصمیم گرفت که خودش را اصلاح کند. این بازیکن حالا با بازگشت به تمرینات امیدوار است که در بازی پنجشنبه در لیگ اروپا مقابل شریف تیراسپول حضور پیدا کند. هری مگوایر و دونی فن ده بیک که از مصدومیت ریکاوری کرده بودند هم امروز تمرین کردند.

رونالدو بعید است که بعد از جام جهانی در منچستریونایتد بازی کند چرا که به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی مقصدی جدید را برای خود انتخاب می کند. اخیرا از ناپولی به عنوان محتمل ترین مقصد برای کریستیانو رونالدو اسم برده شده است هر چند که مشخص نیست که آیا باشگاه ایتالیایی توان پرداخت دستمزد وی را داشته باشد.

4125