واکنش مدافع رئال مادرید به اخراج بازیکن اتلتیکو

واکنش مدافع رئال مادرید به اخراج بازیکن اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید عنوان کرد که ماریو هرموسو لایق گرفتن کارت قرمز از سوی داور بازی بود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از هفته ششم لالیگا در استادیوم واندا متروپولیتانو مقابل هم صف آرایی کردند و در نهایت این شاگردان آنچلوتی بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. در این دیدار رودریگو و فدریکو والورده برای رئال مادرید و ماریو هرموسو برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد. در ضمن هرموسو چند دقیقه بعد از زدن گل از زمین بازی اخراج شد. 

به نقل از مارکا، کارواخال درباره این موضوع گفت: "در آن صحنه رینیلدو توپ را ارسال کرد و بین هرموسو و سبایوس کمی درگیری پیش آمد که برای ما خیلی خوب بود، چون بازی متوقف شد و توانستیم از فشار بیرون بیاییم. فکر می‌کنم کار ماریو در آن صحنه اشتباه بود و داور نیز به او کارت زرد دوم نشان داد و لایق گرفتن آن نیز بود."

"عملکرد رودریگو؟ در طول هفته به یک دیگر می‌گفتیم که کریم بنزما یک مهره اساسی و بسیار مهم برای ماست، اما ما ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم. امشب نوبت رودریگو بود تا در پست شماره 9 بدرخشد و دیدید که چه گل زیبایی نیز به ثمر رساند و توانست جای خالی کریم را پر کند."

4416