رونمایی رسمی بارسلونا از دو خرید پایانی تابستان

رونمایی رسمی بارسلونا از دو خرید پایانی تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از تابستانی پرهیاهو نقل و انتقالات خود را با دو خرید لحظه آخری یعنی مارکوس آلونسو و هکتور بیرین به پایان رساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان کسیه، کریستنسن و بیرین را رایگان به خدمت گرفت و مارکوس آلونسو به عنوان بخشی از انتقال اوبامیانگ جذب شد. کنده با 55، لواندوفسکی با 45 و لواندوفسکی با 12+48 میلیون یورو گران ترین خریدهای تابستانی این تیم بودند.

بارسلونا که در حال حاضر با ده امتیاز از چهار بازی در رتبه دوم جدول لالیگا قرار گرفته، روز سه شنبه و پیش از بازی اروپایی مقابل ویکتوریا پلزن تصمیم گرفت که از دو خرید جدیدش در مقابل هواداران رونمایی کند. هکتور بیرین محصول آکادمی بارسلونا با شماره 2 معارفه شد و قرار است که در پست دفاع راست قرار بگیرد. مارکوس آلونسو محصول آکادمی رئال مادرید که پس از سالها تجربه حضور در پست دفاع چپ در لیگ انگلیس خریده شده، قرار است که رقیب جوردی آلبا و آلخاندرو بالده برای حضور در ترکیب باشد.

بیرین و مارکوس آلونسو روز سه شنبه در کنار لاپورتا در مراسم معارفه حضور پیدا کردند و قراردادهای جدیدشان را به امضا رساندند و حالا امیدوارند که بتوانند نقش موثری را در ترکیب تیم ژاوی ایفا کنند و فصل خوبی را در نیوکمپ پیش روی خود داشته باشند.

4125