خوشحالی هواداران میلان از پس گردنی تئو به بازیکن خائن!

خوشحالی هواداران میلان از پس گردنی تئو به بازیکن خائن!

پایگاه خبری فوتبالی - دربی بزرگ شهر میلان که میان روسونری ها و اینتر برگزار شد، یک لحظه ویژه در شروع بازی و در زمان دست دادن بین بازیکنان داشت.

به گزارش فوتبالی، چالهان اوغلو بازیکن ترکیه ای اینتر که قبلا در میلان بوده، حاضر نشد که به تئو هرناندز هم تیمی سابق خود دست بدهد. تئو هرناندز نیز تصمیم گرفت که انتقام بگیرد و به هافبک اینتر پس گردنی زد. در حقیقت شاید در تصاویر اولیه این اتفاق چندان واضح نبود اما دقت نظر هواداران باعث شد تا این لحظه جالب، وایرال شود و مورد توجه قرار بگیرد.

هواداران میلان به شدت از چالهان اوغلو بدشان می آید و این بازیکن را به خاطر این که از تیمشان به اینتر رفته، "خائن" می دانند و به همین خاطر از تئو به خاطر این که به او پس گردنی زده، تشکر کرده اند و  در پیام های خود در شبکه های اجتماعی لقب "اسطوره" را برایش انتخاب کرده اند.

چالهان اوغلو در تابستان سال گذشته در تصمیمی جنجالی از میلان به اینتر رفت که شانس بردن اسکودتو را از دست داد چرا که روسونری ها فاتح لیگ ایتالیا شدند و حالا حاشیه های وی با خودداری از دست دادن با تئو هرناندز و پس گردنی خوردن از دفاع چپ فرانسوی همراه شده است!

4125