بررسی جدیدترین خبرهای انتقالاتی و رخدادهای باشگاه یوونتوس

بررسی جدیدترین خبرهای انتقالاتی و رخدادهای باشگاه یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از مصدومیت بلندمدت پل پوگبا و صدمه‌دیدگی بیست روزه وویچک شزنی و همچنين انجام امور پیاپی نقل و انتقالاتی، باشگاه یوونتوس ایتالیا روزهای شلوغ و پر خبری را سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، یوونتوسی‌ها در 24 ساعت گذشته روز بسیار پر کاری را سپری کردند و گفته می‌شود که قرارداد فیلیپ کوستیچ با بانوی پیر نهایی شده و حالا بیانکونری به دنبال خرید لئاندرو پارادس از پاری‌سن‌ژرمن و ممفیس دپای از بارسلونا تا قبل از شروع رقابت‌های فصل جدید سری آ می‌باشد. در ادامه این مطلب، مهم‌ترین و جدیدترین اتفاقات مربوط به باشگاه یوونتوس و خبرهای نقل و انتقالاتی این تیم ایتالیایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم؛

آدرین رابیو:

یوونتوس منتظر بسته شدن فروش آدرین رابیو به منچستر یونایتد است. زمانی که خروج این بازیکن فرانسوی رسمی شود، باشگاه یوونتوس به جای او روی خرید لئاندرو پارادس از پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تمرکز خواهد کرد.

ممفیس دپای:

ممفیس دپای یکی از بازیکنانی است که یوونتوس شرایط او را دنبال می‌کند. بر اساس گزارشات منتشر شده از رسانه‌های اسپانیایی، مهاجم هلندی با جدایی از بارسلونا می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد و تصمیم نهایی خود را گرفته است.

فیلیپ کوستیچ:

جانلوکا دی‌مارتزیو فاش کرده که فیلیپ کوستیچ امروز در تورین خواهد بود. کوستیچ آماده است تا بازیکن جدید یوونتوس شود. انتظار می‌رود که وینگر صربستانی امروز به ایتالیا برود و اینتراخت فرانکفورت را ترک کند تا لباس تیم ایتالیایی را بپوشاند. پس از ورود به تورین، زمان انجام معاینات پزشکی و امضای قرارداد با یوونتوس فرا می‌رسد. کوستیچ که برای فینال سوپرکاپ اروپا مقابل رئال مادرید نیز به لیست نفرات اینتراخت فرانکفورت دعوت نشده است، به زودی راهی یوونتوس می‌شود.

آرتور ملو:

یوونتوس در تلاش است تا هر چه زودتر آرتور ملو، بازیکن برزیلی خود را به فروش برساند. بیانکونری چند دیدار با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشته تا بتواند راه‌حل مناسبی برای جدایی این بازیکن پیدا کند.

آلوارو موراتا:

طبق گزارشات منتشر شده از سوی خبرنگار رسانه ESPN، آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد پیشنهاد شده و این در حالی است که اسپانیایی‌ها حاضر نشدند آلواریتو را دوباره به یوونتوس قرض بدهند.

دیدار مقابل ساسولو:

جووانی گواردالا، روزنامه‌نگار اسکای اسپورتس درباره فیلیپ کوستیچ این چنین صحبت می‌کند: "با توجه به غیبت ها و با توجه به این‌که الکس ساندرو از شرایط آرمانی خود خارج شده است، دیدن کوستیچ بلافاصله مقابل ساسولو من را شگفت‌زده نمی‌کند. بازیکن حالش خوب است، تنها مشکل ممکن است هم‌خوانی و هماهنگی با تیم باشد؛ اما اگر امروز بیاید پنج روز خوب خواهد داشت تا جا بیفتد و به آلگری نشان دهد که می‌تواند از ابتدا بازی کند."

آرناتوویچ:

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا در مورد آرناتوویچ، مهاجم ارزشمند تیم خود گفت: "اگر او برود، ضرر بزرگی برای ما خواهد بود. من برای او خوشحال خواهم شد اما اصلا دوست ندارم به تیم دیگری برود." گفتنی است که یوونتوس و منچستر یونایتد خواهان جذب این بازیکن گلزن هستند که در این میان به نظر می‌رسد شیاطین سرخ به علت اعتراض هوادارانشان به حضور احتمالی این بازیکن در تیم‌شان، از رقابت برای جذب او خارج شده است.

9404