عکس؛ بازگشت ستاره محبوب ژرمن‌ها به فوتبال آلمان

عکس؛ بازگشت ستاره محبوب ژرمن‌ها به فوتبال آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو گوتزه پس از مدتی حضور در فوتبال هلند دوباره به بوندسلیگا برگشته است تا در آینتراخت فرانکفورت بازی کند.

به گزارش فوتبالی، گوتزه در تابستان 2014 به قهرمان کشور آلمان تبدیل شد چرا که گل قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی مقابل آرژانتین به ثبت رساند و گلی به یادماندنی و تاریخی را به ثبت رساند. آلمانی ها به همین خاطر همواره گوتزه را به عنوان ستاره ای محبوب به یاد دارند. البته روند فوتبال ماریو در سالهای اخیر نزولی بوده است و نتوانسته آن طور که باید و شاید، انتظارات را برآورده کند.

گوتزه حالا به آینتراخت به عنوان قهرمان لیگ اروپا ملحق شده است و در اولین بازی رسمی خود 79 دقیقه داشت و به پیروزی پرگل تیمش کمک کرد. تیم فرانکفورت اولین بازی فصل خود را در جام حذفی مقابل مگدبورگ داشت که با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد. دایچی کامادا هافبک ژاپنی در این بازی با دو گل درخشان ظاهر شد و لیندستروم و آلاریو نیز گلزنی کردند. آینتراخت حالا باید دو بازی بسیار سخت را داشته باشد. آنها بوندسلیگا را مقابل بایرن مونیخ آغاز خواهند کرد در حالی که در سوپرجام اروپا در هلسینکی باید به مصاف رئال مادرید بروند تا تکلیف اولین جام اروپایی فصل مشخص شود.

4125