برد 5 گله لورکوزن و ادامه روند شکست ناپذیری

برد 5 گله لورکوزن و ادامه روند شکست ناپذیری

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن در دیدار خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت با حساب پنج بر یک به پیروزی رسید تا همچنان بدون شکست باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و دوم بوندس لیگا، از ساعت 19 به وقت تهران تیم های آینتراخت فرانکفورت و بایر لورکوزن به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که لورکوزنی ها از قبل قهرمانی را مسجل کرده بودند و این یک دیدار تشریفاتی برای آن ها بود، اما فرانکفورت می توانست با کسب پیروزی، یک قدم دیگر به کسب سهمیه لیگ کنفرانس نزدیک شود که ژابی آلونسو این اجازه را به آن ها نداد. 

در نیمه اول، گرانیت ژاکا گل اول را در دقیقه 12 برای لورکوزن به ثمر رساند، اما هوگو اکیتیکه جواب این گل را در دقیقه 32 داد تا همه چیز برابر شود. در ادامه پاتریک شیک بود که گل دوم را برای تیم قهرمان زد تا لورکوزن با برد دو بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم پالاسیوس آرژانتینی از روی نقطه پنالتی برای بار سوم دروازه میزبان را گوش کرد و در دقیقه 77، جرمی فریمپونگ گلزنی کرد و این پایان کار نبود، بلکه ویکتور بونیفیس در دقیقه 89 از روی نقه پنالتی گلزنی کرد تا در نهایت لورکوزن با حساب 5-1 برنده شود.

4416