بایرن مونیخ شماره جانشین لواندوفسکی را اعلام کرد

بایرن مونیخ شماره جانشین لواندوفسکی را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ که از پرکارترین های تیم های بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده، پس از جذب سادیو مانه، ماتیس دلیخت، رایان گراونبرخ و نصیر مزراوی حالا جانشین روبرت لواندوفسکی را هم به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم لهستانی راهی بارسلونا شد و بایرن مونیخ نیز جذب ماتیس تل جواهر 17 ساله را از باشگاه رن نهایی کرد.  این مهاجم فرانسوی تا کنون فقط 79 دقیقه در سطح حرفه ای در لیگ و جام حذفی فرانسه و لیگ کنفرانس بازی کرده که تا کنون هیچ گلی در سطح بزرگسالان به ثمر نرسانده است اما بایرن مونیخ تصمیم گرفت که برای خرید وی 20 میلیون یورو نقد به علاوه 8.5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هزینه کند.

تل کاپیتان تیم زیر 17 سال فرانسه است که در ماه ژوئن توانست قهرمان جام جهانی شود و لقب "امباپه کوچک" را دارد و یولیان ناگلسمن نیز به او علاقمند است. ناگلسمن پیش بینی کرده است که ماتیس تل در آینده به رکورد 40 گل در هر فصل خواهد رسید. این بازیکن البته فعلا باید زیر نظر مانه، توماس مولر و سرژ گنبری تجربه اندوزی کند.

بایرن مونیخ اعلام کرد که ماتیس تل فعلا با شماره 39 بازی خواهد کرد که طبیعتا این بازیکن با درخشش در سالهای آینده می تواند به شماره های اصلی تر و مهمتری برسد.

4125