جزئیات قرارداد قرضی ستاره جوان مونیخی‌ها با تیم اسکاتلندی

جزئیات قرارداد قرضی ستاره جوان مونیخی‌ها با تیم اسکاتلندی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی، مالک تیلمان رسما راهی باشگاه اسکاتلندی گلاسکو رنجرز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی و وب‌سایت رسمی باشگاه گلاسکو رنجرز، در روزهای گذشته مدیریت این باشگاه اسکاتلندی خبر جذب و به خدمت گرفتن هافبک تیم آلمانی بایرن مونیخ را به صورت رسمی منتشر کرد. با تایید وب‌سایت رسمی باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند، مالک تیلمان، هافبک بیست ساله باشگاه بایرن مونیخ آلمان به صورت قرضی تا پایان فصل آینده در لیگ فوتبال کشور اسکاتلند حاضر خواهد بود.

این بازیکن جوان و بیست ساله در این رابطه می‌گوید: "از حضور در تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند بسیار هیجان‌زده هستم و می‌خواهم هر چه زودتر کار خودم را در این باشگاه شروع کنم. چالش بزرگی در یک باشگاه بزرگ با هوادارانی فوق‌العاده پیش روی دارم و نمی‌توانم برای شروع مسابقات فصل آینده صبر کنم!"

لازم به ذکر است که طبق این گزارش و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط خبرنگار نشریه آلمانی کیکر، قرارداد مالک تیلمان دو بند اختصاصی دارد. یکی از بندها به مدیریت باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند این اجازه را می‌دهد تا با رقمی مشخص، قرارداد این بازیکن را دائمی کند. بند دیگر برای باشگاه آلمانی بایرن مونیخ است و با رقمی مشخص می‌تواند در زمانی مشخص (مثلا چند فصل دیگر) این بازیکن را به تیم نخست شهر مونیخ بازگرداند. مالک تیلمان بیست ساله در تیم‌های رده‌های سنی پایه فوتبال کشورهای آلمان و آمریکا بازی کرده و حالا نیز در تیم ملی فوتبال ايالات متحده آمریکا عضویت و حضور دارد.

9404