هر تیمی جز بایرن‌مونیخ، برنامه لایپزیش برای فروش ستاره اتریشی!

هر تیمی جز بایرن‌مونیخ، برنامه لایپزیش برای فروش ستاره اتریشی!

پايگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ ممکن است برای خرید کونراد لایمر از لایپزیش با مشکلات بزرگی برخورد داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بعد از جذب رایان گراونبرخ، نصیر مزرویی و سادیو مانه، از کونراد لایمر هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری یاد می‌شود. گفته می‌شود که مدیران و مقامات باشگاه لایپزیش در وهله اول تمایل زیادی به فروش هافبک دفاعی بیست و پنج ساله و ملی‌پوش اتریشی تیم خود ندارند؛ اما اگر بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش با مقامات باشگاه لایپزیش آلمان باقی مانده است به دنبال جدایی باشد، مسئولان و مقامات باشگاه آلمانی ترجیح می‌دهند که کونراد لایمر را به باواریایی‌ها واگذاری نکرده و نفروشند.

با این وجود، هنوز پیشنهادی از سوی مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان به مدیریت تیم رقیب ارسال نشده است. باواریایی‌ها تا چند روز گذشته سرگرم مذاکره با لیورپول بودند و پس از قطعی کردن قرارداد سادیو مانه، انتظار می‌رود که مذاکرات برای جذب کونراد لایمر نیز آغاز شود؛ خصوصا که ایجنت و مدیر برنامه‌های سادیو مانه و کونراد لایمر یک نفر است.

مدیریت باشگاه لایپزیش آلمان نیز که از تمدید قرارداد با کونراد لایمر تقریبا ناامید شده و به دنبال برنامه‌ریزی با این بازیکن برای رقابت‌های فصل جدید است و برای انجام مذاکرات مشتریان خرید و به خدمت گرفتن این بازیکن به پیشنهادات زیر مبلغی معادل رقم بیست و پنج میلیون جواب مثبت نخواهد داد.

9404