هافبک اسپانیایی و افشای یک نکته جالب از هم‌تیمی سابقش در مونیخ: بزرگ‌ترين حامی!

هافبک اسپانیایی و افشای یک نکته جالب از هم‌تیمی سابقش در مونیخ: بزرگ‌ترين حامی!

پايگاه خبری فوتبالی - مارک روکا، بازیکن اسپانیایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ آلمان از حمایت‌های همبازی سابقش که در تیم ملی فوتبال آلمان نیز عضویت دارد، تشکر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارک روکا، بازیکن اسپانیایی سابق باواریایی‌ها بعد از دو سال حضور در جمع یاران و نفرات تيم باواریایی، سرانجام تیم نخست شهر مونیخ در آلمان را به مقصد شهر لیدز در انگلستان ترک کرد. مارک روکا با امضای قراردادی به مدت زمان اعتبار چهار ساله و با ارزش مبلغی معادل رقم دوازده میلیون یورو به تیمی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال انگلیس نقل مکان پیدا کرده است.

مارک روکا، هافبک اسپانیایی سابق بایرن مونیخ و اسپانیول در مصاحبه‌ای با خبرنگاران رسانه‌ها، ضمن تمجید از رفتار یاشوا کیمیش، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط دفاعی باشگاه بایرن مونیخ در جمع باواریایی‌ها گفت: "بازیکنان زیادی در باشگاه بایرن مونیخ آلمان به من کمک کردند. یکی از بزرگ‌ترین حامیان من در این تیم آلمانی یاشوا کیمیش بود. این بازیکن ملی‌پوش در همان پست من بازی می‌کرد و همیشه در کنار من بود. زمانی که به باشگاه آلمانی بایرن مونیخ آمدم، یاشوا کیمیش من را کنار کشید و به من توضیح داد که در این باشگاه چه انتظاراتی وجود دارد و چه کارهایی را باید انجام بدهم. یاشوا کیمیش یک رهبر بزرگ در تیم بایرن مونیخ آلمان است. برای من این بازیکن ملی‌پوش آلمانی یکی از بهترین بازیکنان جهان است. من عاشق ذهنیت مقامات و اعضای باشگاه بایرن مونیخ آلمان هستم. هر بازیکنی دوست دارد که در هر بازی پیروز شود. هر بازیکنی می‌خواهد تا هر روز پیشرفت کند. هیچ بازیکنی به موفقیت تکیه و بسنده نمی‌کند. هر روز در اف سی بایرن یک چالش است. تمرین کردن در کنار این همه بازیکن بزرگ و ستاره فوق‌العاده بود."

9404