سنگربان بایرن‌مونیخ از الگوی فوتبالی خود گفت: اولیور کان؟ نه!

سنگربان بایرن‌مونیخ از الگوی فوتبالی خود گفت: اولیور کان؟ نه!

پايگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان جوان باشگاه بایرن مونیخ از ینس لمان به عنوان الگوی خودش نام برد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، الکساندر نوبل، دروازه‌بان باشگاه بایرن مونیخ آلمان که به صورت قرضی در موناکوی فرانسه حضور دارد، در مورد دروازه‌بان مورد علاقه‌اش در سنین کودکی و الگوی دوران بازی خود گفت: "در گذشته، من همیشه ینس لمان را دوست داشتم که مانند من در شالکه و سپس در دورتموند و آرسنال بازی کرد. وقتی در هجده سالگی به شالکه رفتم، رالف فارمن در دروازه بود. او دروازه‌بان بسیار خوبی است که به من کمک زیادی کرد تا یاد بگیرم و پیشرفت کنم. او با سبک و شیوه تمرین روزانه‌اش بسیار به من الهام بخشید. اولیور کان؟ برای به یاد آوردن او بسیار کوچک بودم اما باید بگویم که بیش از همه طرفدار پر و پا قرص ینس لمان بودم."

نوبل در مورد بهترین دروازه‌بانان فعلی دنیا هم گفت: "در بازی با پا، من فکر می‌کنم بهترین بازیکن مارک آندره تراشتگن است. در بازی‌خوانی، مانوئل نویر به طور واضحی قوی‌ترین است. تیبو کورتوا نیز در درون دروازه خود بسیار خوب است."

الکساندر نوبل که فصل گذشته عملکرد خوبی در باشگاه موناکو داشت، از آرزویش برای پوشیدن تیم ملی آلمان هم گفت: "رویای هر بچه‌ای این است که روزی برای تیم ملی بازی کند. این اتفاق چیزی بسیار متفاوت از حضور در یک باشگاه است. بنابراین، بخشی از رویای من هم این است که برای آلمان بازی کنم. دروازه‌بانی جایگاه بسیار ویژه‌ای در آلمان دارد. حتی در مراکز آموزشی باشگاه‌ها مربیان تخصصی برای دروازه‌بانان وجود دارد. سطح آموزشی بسیار خوب است و این درست است که همیشه برای آلمان مهم بوده که دروازه‌بانان بسیار خوبی داشته باشد."

9404