رونمایی مورینیو از پدیده 16 ساله؛ ماتیچ جدید!

رونمایی مورینیو از پدیده 16 ساله؛ ماتیچ جدید!

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو مربی پرتغالی به نظر می رسد که در اردوی پیش فصل نگاه ویژه ای به یک جواهر 16 ساله دارد: ماته ایوکوویچ کروات که در زمستان گذشته به رم ملحق شده است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک جوان با نظر تیاگو پینتو مدیر بخش نقل و انتقالات رم با 600 هزار یورو از هایدوک اشپیلت به جالوروسی ها ملحق شد. رم حس می کند که پیشرفت فنی و بدنی این بازیکن فراتر از حد عادی است و به همین خاطر او را به آکادمی خود اضافه کردند. مورینیو پس از بررسی عملکرد ایوکوویچ به این نتیجه رسید که از این بازیکن باید در اردوی پیش فصل حضور داشته باشد. ماته یک هافبک دفاعی 192 سانتی متری است که عملکرد خوبش باعث شده تا سرعت بالایی در رشد در آکادمی رم داشته باشد و خیلی سریع از تیم زیر 17 سال به تیم زیر 18 سال منتقل شده است.

ایوکوویچ یک هافبک میانی چپ پا است که قوای بدنی و هوش بالایی دارد. سبک بازی او باعث می شود تا خیلی ها او را با نمانیا ماتیچ مقایسه کنند. ایوکوویچ با وجود قامت بالایش، به خوی با توپ کار می کند و قدرت بازیخوانی و بازیسازی بالایی دارد. مورینیو که شنبه گذشته در اولین بازی پیش فصل به او فرصت داد، به شکل ویژه ای شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.

4125