کنایه هم‌وطن دی‌لیخت به ژرمن‌ها در پی احتمال حضور او در مونیخ: از زوله بهتر است!

کنایه هم‌وطن دی‌لیخت به ژرمن‌ها در پی احتمال حضور او در مونیخ: از زوله بهتر است!

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل فن درفارت اعتقاد دارد که انتقال ماتیاس دی‌لیخت، اعلامیه‌ای از سوی بایرن مونیخ به رقبایش در بوندس‌لیگا و اروپا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ آلمانی اشپورت 1، در روز‌های اخیر ماتیاس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط دفاعی باشگاه یوونتوس ایتالیا به هدف شماره یک بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است و باواریایی‌ها در حال مذاکره با یوونتوس برای انجام این انتقال هستند.

حال گویا رافائل فن درفارت، بازیکن سابق آژاکس از رخ دادن این انتقال بسیار استقبال می‌کند و مشتاق حضور دی‌لیخت در بایرن مونیخ است. فن درفارت در مصاحبه با خبرنگار اشپورت 1 در مورد انتقال احتمالی ماتیاس دی‌لیخت از یوونتوس به بایرن مونیخ گفت: "این یک ایده عالی از سوی بایرن مونیخ است. حسن صالح حمیدزیچ بابت انتقال دی‌لیخت شایسته تقدیر خواهد بود. من هم‌چنین برای ماتیاس نیز خوشحال خواهم شد. این گام درستی برای او خواهد بود. او بازیکنی عالی است و با این‌که هنوز در سنین جوانی قرار دارد، جزو مدافعان برتر قرار می‌گیرد و عملکرد خوبی نیز با توپ دارد. او می‌تواند از پس مصاف‌های تک به تک مقابل هر مهاجمی بربیاید."

فن درفارت در ادامه در مورد سیاست نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ و مقایسه نیکلاس زوله و ماتیاس دی‌لیخت صحبت کرده است. فن در فارت گفت: "بایرن مونیخ همیشه نقل و انتقالات خود را بسیار هوشمندانه انجام می‌دهد و دست به کار اغراق‌آمیزی نمی‌زند. آن‌ها عاقلانه حرکت خود را انجام می‌دهند. خرید مانه و دی‌لیخت، اعلامیه قابل توجهی برای بوندس‌لیگا و اروپا خواهد بود. دی‌لیخت یک خرید برای آینده خواهد بود. پیوستن او به بایرن مونیخ می‌تواند خروج رایگان نیکلاس زوله و پیوستنش به بروسیا دورتموند را جبران کند. این دو را اگر اکنون مقایسه کنید، با حضور دی‌لیخت خط دفاع بایرن مونیخ نسبت به زمان حضور زوله در این تیم کیفیت بیش‌تری خواهد داشت."

9404