سفر مدیر مونیخی‌ها به ایتالیا؛ مذاکره برای دی‌لیخت یا یک استعداد آلمانی؟

سفر مدیر مونیخی‌ها به ایتالیا؛ مذاکره برای دی‌لیخت یا یک استعداد آلمانی؟

پايگاه خبری فوتبالی - کنان ییلدیز راهی یوونتوس می‌شود و ماجرای ماتیاس دی‌لیخت ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی و ایتالیایی، به نظر می‌رسد که حسن صالح حمیدزیچ در ایتالیا حضور دارد و مذاکراتی با مسئولین یوونتوس انجام داده است. کریستین فالک امروز اعلام کرد که اولین ملاقات مدیر ورزشی بایرن مونیخ با ایتالیایی‌ها بر سر جابه‌جایی دی‌لیخت صورت گرفته اما هیچ پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ ارسال نشده است.

به گفته فالک صحبت‌های حضوری اخیر صالح حمیدزیچ و فدریکو چروبینی در شهر میلان به مدت سه ساعت به طول انجامیده و طرفین برای انتقال دی‌لیخت گفت‌وگو کرده‌اند. شنیده‌ها حاکی از علاقه شدید ماتیاس دی‌لیخت به بایرن مونیخ هستند اما رقم درخواستی نود میلیون یورویی یوونتوس کمی بالا به نظر می‌رسد. این همه ماجرا نیست و یک خبر دیگر در نشریات آلمانی منتشر شده است.

خرید دی‌لیخت یا گفت‌وگو بر سر استعداد آلمانی؟!

به نظر می‌رسد که کار انتقال کنان ییلدیز به یوونتوس به زودی نهایی شود. هافبک هجومی آلمانی - ترکیه‌ای که برای تیم‌های رده‌های سنی پایه ترکیه به میدان می‌رود، به زودی با یوونتوس قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد. کنان ییلدیز که هفده ساله است، در رگنزبرگ آلمان به دنیا آمده است. او در تمام تیم‌های رده‌های سنی پایه برای بایرن مونیخ بازی کرده است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ چندی پیش گفته بود که او درخواست دستمزد بالایی کرده و به همین دلیل قرارداد جدیدی در کار نخواهد بود. بنابراین کنان ییلیدیز به صورت آزاد راهی یوونتوس می‌شود. قرار است این انتقال به زودی نهایی شود و قرارداد این هافبک سابق بایرن مونیخ با یوونتوس تا سال ۲۰۲۵ میلادی اعتبار داشته باشد.

برخی نشریات آلمانی می‌گویند که شاید صالح حمیدزیچ روز گذشته بر سر انتقال ییلدیز با همتای ایتالیایی خود صحبت کرده باشد. البته درستی مدت زمان سه ساعته گفت‌وگو که فقط از طرف فالک منتشر شده، هم‌چنان نامشخص است. ییلدیز جوان پیشنهاد بارسلونا را رد کرد و در نهایت به یوونتوس نزدیک شد.

گفتنی است که ارتباط بین یوونتوس و بایرن مونیخ بسیار خوب بوده و در سال‌های اخیر با حضور صالح حمیدزیچ که سابقه بازی در هر دو باشگاه را دارد، بهتر و بهتر شده است!

9404