پنج مشکل جدید برای ژاوی؛ بازگشت بازیکنان قرضی

پنج مشکل جدید برای ژاوی؛ بازگشت بازیکنان قرضی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در روز چهارم ژولای به تمرینات باز خواهد گشت که خبری از خریدهای جدید فعلا نیست اما پنج بازیکن قرضی با اتمام قراردادهایشان برمی گردند و ژاوی باید در موردشان تصمیم بگیرد: فرانسیسکو ترینکائو، اینیاکی پنیا، میرالم پیانیچ، الکس کویادو و ری ماناج.

به گزارش فوتبالی،  ترینکائو وینگر 22 ساله تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد. وی فصل گذشته قرضی به ولورهمپتون رفت. این بازیکن تجربه یک فصل حضور در بارسلونا را با ثبت سه گل و دو پاس گل دارد که در لیگ انگلیس هم فقط در شانزده بازی فیکس بود و سه گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. ولورهمپتون تمایلی به حفظ وی ندارد. این بازیکن می خواهد به اسپورتینگ پرتغال برود اما باشگاه پرتغالی توان پرداخت 18 میلیون یوروی درخواستی بارسلونا را ندارد. بازیکن پرتغالی در پیش فصل تلاش خواهد کرد تا خود را به ژاوی ثابت کند. اینیاکی پنیا 23 ساله دروازه بانی است که منتظر تصمیم نتو است تا با ترشتگن رقابت کند. قرارداد وی سال آینده به اتمام خواهد رسید و در فصل گذشته قرضی به گالاتاسرای ترکیه رفت که عملکرد خوبی داشت. اگر نتو برود، پنیا شانس ماندن را دارد.

میرالم پیانیچ هافبک 32 ساله بوسنیایی دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. این بازیکن دو سال پیش با 60 میلیون یورو از یوونتوس خریده شد که فصل گذشته قرضی در بشیکتاش ترکیه بازی کرد که یک سوم دستمزدش را به عهده گرفتند. در ایتالیا مشتریانی دارد اما هیچ کس نمی تواند دستمزد کاملش را بپردازد. خروجش مشکل است. الکس کویادو 23 ساله فصل گذشته به گرانادا رفت که در هفده بازی فیکس بود و دو گل زد. ژاوی از بازگشت وی استقبال می کند و روی او حساب می کند. ری ماناج مهاجم اهل آلبانی نیز با سالرنیتانا در لیگ ایتالیا به توافق رسیده است. بارسا برای فروش وی سه میلیون یورو خواسته است. وی فصل گذشته در 30 بازی در اسپتزیا پنج گل زد.

4125