مبلغ مدنظر لایپزیش برای فروش ستاره اتریشی خود به مونیخی‌ها لو رفت

مبلغ مدنظر لایپزیش برای فروش ستاره اتریشی خود به مونیخی‌ها لو رفت

پایگاه خبری فوتبالی - باواریایی‌ها به صورت جدی به دنبال جذب کونراد لایمر از لایپزیش هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، رسانه‌های مختلف تایید کرده‌اند که کونراد لایمر، هافبک باشگاه لایپزیش مد نظر سران بایرن مونیخ قرار دارد. اولیور مینتزلاف، مدیر ورزشی لایپزیش پیش‌تر اعلام کرده که باشگاهش برنامه‌ای برای فروش این بازیکن تیم خود ندارد؛ اما قرارداد این اتریشی تابستان آینده به پایان می‌رسد و لایپزیش برای جلوگیری از خروج کونراد لایمر باید او را در این تابستان به فروش برساند.

بایرن مونیخ هنوز با باشگاه لایپزیش تماسی نداشته اما با نماینده کونراد لایمر صحبت‌هایی کرده است. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان دیداری با بیورن بزمر، ایجنت و مدیر برنامه‌های کونراد لایمر و البته سادیو مانه داشت که به نظر می‌رسد که ستاره اتریشی موضوع اصلی صحبت‌های طرفین بوده است.

سران باشگاه لایپزیش برای فروش بازیکن خود حداقل بیست میلیون یورو می‌خواهند و به پیشنهادهایی کمتر از آن توجه نمی‌کنند. بایرن مونیخ نیز آماده است مبلغ هجده میلیون یورو برای کونراد لایمر بپردازد که نزدیک به مبلغ مد نظر سران لایپزیش می‌باشد.

در آغاز رقابت‌های فصل گذشته نیز مدیران باواریایی‌ها هم یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش را از این تیم جذب کرده بودند و هم مارسل سابیتزر، ستاره اتریشی لایپزیش را به خدمت تیم مونیخی درآورده بودند.

9404