جدایی هافبک فرانسوی از بایرن مونیخ

جدایی هافبک فرانسوی از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مسیر تولیسو هافبک فرانسوی و بایرن مونیخ از هم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، قهرمان بوندسلیگا در بیانیه ای در وبسایت خود اعلام کرد که تولیسو با تجربه قهرمانی جام جهانی در این تابستان به صورت رایگان و به عنوان بازیکن جدا می شود. هافبک فرانسوی که در گذشته نامش پیرامون رئال مادرید مطرح شده بود، راه بازیکنانی نظیر داوید آلابا و نیکلاس سوله را ادامه می دهد و به صورت رایگان از باواریایی ها جدا می شود.

تولیسو در پنج سال اخیر در بایرن مونیخ حضور داشته است که توانست بخشی از عملکرد درخشان بایرن مونیخ در سال 2020 با کسب شش جام باشد. بایرن مونیخ در بیانیه ای از تعهد این بازیکن تشکر کرد و برای وی در آینده آرزوی موفقیت کرد. حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی باواریایی ها در موردش گفت:" از تولیسو به خاطر پنج سال موفقی که با هم داشتیم، تشکر می کنیم. حتی در سخت ترین لحظات، هرگز ناامید نشد و همیشه همه تلاش خود را برای باشگاه داشت. برایش در مسیر آینده اش آرزوی موفقیت دارم."

تولیسو 27 ساله مجموعا 118 بازی رسمی در بایرن مونیخ داشت که 21 گل به ثمر رساند. او توانست پنج بوندسلیگا، دو جام حذفی آلمان، یک چمپیونزلیگ، یک جام جهانی باشگاه ها، یک سوپرجام اروپا و چهار سوپرجام اسپانیا کسب کند. بایرن پنج سال پیش برای خرید وی 41.5 میلیون یورو به لیون پرداخته بود.

4125