انتقاد ستاره سابق مونیخی‌ها از سران این تیم: اشتباه کردند!

انتقاد ستاره سابق مونیخی‌ها از سران این تیم: اشتباه کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق بایرن مونیخ معتقد است که باواریایی‌ها با نخریدن نیکو اشلوتربک از فرایبورگ اشتباه کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، خبر انتقال رسمی نیکو اشلوتربک، مدافع ملی‌پوش آلمانی به دورتموند اخیرا رسانه‌ای شده است. از او به عنوان یکی از گزینه‌های سران بایرن مونیخ برای جایگزینی نیکلاس زوله نام برده می‌شد.

در همین رابطه، توماس هلمر، مدافع سابق بایرن مونیخ معتقد است که عدم جذب نیکو اشلوتربک توسط مونیخی‌ها یک اشتباه بوده است و می‌گوید: "اگر جای مدیران بایرن مونیخ بودم، قطعا نیکو اشلوتربک را قبل از این‌که بروسیا دورتموند برود، از فرایبورگ به خدمت می‌گرفتم. این بازیکن در خط دفاعی پتانسیل زیادی دارد، چپ پا است و به نظر من بازیکنی عالی است. دورتموند علاوه بر نیکلاس زوله، توانست نیکو اشلوتربک را نیز جذب کرده و به خدمت بگیرد و کارش را نیز در این مسیر، به خوبی انجام داد."

لازم به ذکر است که از لیست اولیه رسانه‌ها علاوه بر نیکو اشلوتبرک، گینتر نیز راهی فرایبورگ شده و تنها آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر، دو مدافع ملی‌پوش دانمارکی و آلمانی باشگاه چلسی انگلستان هستند که هنوز هم به صورت رسمی مقصد بعدی و تیم آینده خود را مشخص و اعلام نکرده‌اند.

بوروسیا دورتموند با خریدهای مناسب در این تابستان در تلاش است تا تیمی تشکیل دهد که در فصل آینده توان رقابت با بازیکنان و تیم بایرن مونیخ را در مسابقات بوندسلیگا داشته باشند.

9404