ستاره مورد علاقه بایرن‌مونیخ از لایپزیش: به ناگلزمان تبریک نگفته‌ام!

ستاره مورد علاقه بایرن‌مونیخ از لایپزیش: به ناگلزمان تبریک نگفته‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی باواریایی‌ها اعلام کرد که در پایان رقابت‌های فصل جاری در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، با توجه به خروج احتمالی کورنتین تولیسو، مارک روکا و حتی مارسل سابیتزر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب بازیکن در پست‌های مرکزی میانه میدان می‌باشد.

یکی از گزینه‌هایی که نامش در این زمینه مطرح شده است، کونراد لایمر از باشگاه لایپزیش می‌باشد. این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که در پایان رقابت‌های فصل جاری در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند و می‌گوید: "در لایپزیش من را دوست دارند. در گذشته شرایط مذاکرات با بایرن مونیخ پیشرفتی نداشت و این انتقال اتفاق نیفتاد. من از آن اتفاق عبور کرده‌ام. هم اکنون عضو لایپزیش هستم و تا سال 2023 میلادی قرارداد دارم. مذاکره کردن در این مرحله حساس فصل منطقی نیست و باعث ناآرامی می‌شود. من فصل را به اتمام خواهم رساند، سپس به قدم بعدی خود فکر خواهم کرد. من در ماه می بیست و پنج ساله خواهم شد و تجربه کافی برای اتخاذ چنین تصمیماتی را دارم."

کونراد لایمر هم‌چنین گفت که او هنوز به سرمربی قدیمی خود، یولیان ناگلزمان به خاطر کسب اولین عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات بوندسلیگای یک آلمان تبریک نگفته است: "تا الان که این کار را نکردم. اما بعداً به او تلفن خواهم زد."

علاوه بر تیم بایرن مونیخ، کونراد لایمر به دو باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند و انگلیسی منچستر یونایتد نیز لینک شده است.

9404