جذب دروازه‌بان جدید منتفی شد/ مونیخی‌ها در پی تمدید قرارداد جانشین نویر

جذب دروازه‌بان جدید منتفی شد/ مونیخی‌ها در پی تمدید قرارداد جانشین نویر

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که احتمالاً به زودی خبر تمدید قرارداد او با مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان رسانه‌ای می‌شود، اسون اولرایش، دروازه‌بان دوم این تیم مونیخی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، اگر چه گفته می‌شد که باواریایی‌ها برای فصل بعد به دنبال جذب و به خدمت گرفتن دروازه‌بان دیگری به عنوان ذخیره و جانشین مانوئل نویر باشند، اما به نظر می‌رسد که در نهایت تصمیم سران باشگاه مونیخی ادامه همکاری با اسون اولرایش است.

در همین رابطه، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد اسون اولرایش برای مدت زمان یک سال دیگر است. اسون اولرایش سی و سه ساله از سال 2015 میلادی عضو باشگاه بایرن مونیخ بوده است و در این بین، یک فصل را به صورت قرضی در تیم هامبورگ گذراند. اسون اولرایش هفتاد و هفت بازی با پیراهن باشگاه بایرن مونیخ آلمان انجام داده که در این تعداد مسابقه موفق شده تا بیست و چهار کلین شیت نیز به ثبت برساند.

تمدید قرارداد اسون اولرایش که به معنای چشم‌پوشی از خرید و در اختيار گرفتن دروازه‌بانانی نظیر اشتفان اورتگا می‌باشد، می‌تواند نشان‌دهنده صرفه‌جویی و ذخیره پول از سوی مقامات و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای هزینه کردن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو باشد.

9404