بازگشت بایرن‌مونیخ به پروسه جذب دو ستاره از لیگ آلمان و اتریش

بازگشت بایرن‌مونیخ به پروسه جذب دو ستاره از لیگ آلمان و اتریش

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به شرایط موجود، بایرن مونیخ ممکن است بار دیگر به پروسه جذب نیکو شلوتربک و کریم آدیمی بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ آلمان، بایرن مونیخ که از فصل بعد نیکلاس زوله را در اختیار ندارد، طبق گزارشات روزهای گذشته با برنامه انتقال بنجامین پاوارد به مرکز دفاع، از خرید یک مدافع میانی صرف نظر کرده بودند.

با این حال و طبق گزارش کیکر، باواریایی‌ها بار دیگر به فکر جذب مدافع میانی فرایبورگ افتاده اند. این بازیکن چپ پا تا سال 2023 با فرایبورگ قرارداد دارد و مبلغ انتقال آن 25 میلیون یورو است. بایرن مونیخ رقابت نزدیکی با دورتموند برای جذب شلوتربک خواهد داشت.

طبق این گزارش، علل مختلفی در رابطه با علاقه‌مندی دوباره بایرن مونیخ به جذب شلوتربک وجود دارد. گفته می شود که با توجه به عملکرد ضعیف دایوت اوپامکانو، بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مدافع میانی دیگر است. هم‌چنین به تازگی شایعاتی در مورد آینده لوکاس هرناندز در مونیخ مطرح شده است. قرارداد لوکاس هرناندز تا سال 2024 اعتبار دارد و گفته می شود که اولین درخواست ها برای تمدید این زمان از سوی بازیکن بی جواب مانده است.

هم‌چنین کشمکش ادامه دار باواریایی ها با سرژ گنبری نیز بار دیگر پروسه جذب کریم آدیمی را روی میز سران تیم مونیخی آورده است.

سرژ گنبری تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و مذاکرات تمدید قرارداد کاملاً بی نتیجه و راکد مانده است. در صورت عدم حصول نتیجه، بایرن مونیخ برای جلوگیری از خروج رایگان سرژ گنبری، او را در تابستان پیش رو به فروش می رساند و از کریم آدیمی، ستاره ملی پوش و جوان سالزبورگ به عنوان یکی از گزینه های جانشینی گنبری در مونیخ نام برده می شود.

همانند شلوتربک، بایرن مونیخ در صورت علاقه‌مندی به جذب آدیمی، باید با بروسیا دورتموند رقابت کند.

9404