یوونتوس یک ستاره ایتالیایی دیگر می‌خواهد/ آغوش باز ساسولو برای بانوی‌پیر

یوونتوس یک ستاره ایتالیایی دیگر می‌خواهد/ آغوش باز ساسولو برای بانوی‌پیر

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی کارنوالی به عنوان مدیر باشگاه ساسولوی ایتالیا اعتراف کرد که تیمش منتظر است تا بانوی پیر و مدیرانش پیشنهاد خود را برای جاکومو راسپادوری ارائه دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، جاکوکو راسپادوری، ملی پوش ایتالیایی باشگاه ساسولو با زدن 9 گل در 29 بازی در فصل جاری سری آ، سال بسیار خوبی را سپری می کند. عملکرد خوب این بازیکن، مورد توجه مدیران ارشد باشگاه یوونتوس قرار گرفته است که این بازیکن را به عنوان یک هدف بالقوه برای جانشینی پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیم خود می دانند که در با اتمام قراردادش در انتهای رقابت‌های فصل جاری و در فصل تابستان پیش رو از بیانکونری جدا خواهد شد.

جیووانی کارنوالی، مدیر ساسولو، فاش می کند که تیمش آماده فروش ستاره خود در تابستان آینده است. با این حال، مدیر اجرایی هشدار می دهد که یوونتوس باید پیشنهاد خوبی برای این بازیکن ارائه بدهد. کارنوالی به خبرنگار نشریه لا گاتزتا دلو اسپورت گفت: "یوونتوس در پایان پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان در سال 2021 میلادی راسپادوری را درخواست کرد.

با این حال، زمان کافی برای مذاکره وجود نداشت. بنابراین آن‌ ها با مویس کین قرارداد امضا کردند. مدیر ساسولو در ادامه صحبت‌های خود نیز چنین می‌گوید: "اخیراً با آن ها صحبت نکرده ام، اما شایعاتی در مورد علاقه آن ها شنیده ام. اگر تماس بگیرند، ما آماده خواهیم بود. من دیگر نمی گویم. من با آغوش باز منتظر یوونتوس هستم."

کارنوالی هم‌چنین در خصوص قیمت این بازیکن و ارزش انجام این معامله ادامه داد: "من با باشگاه یوونتوس و مدیران آن رابطه خوبی دارم؛ اما اگر آن ها راسپادوری را می خواهند، باید هزینه کنند. قیمت او؟ برای بهترین بازیکنان تیم ما، حداقل قیمت سی میلیون یورو است و سپس ارزیابی می کنیم."

9404