درخواست افزایش دستمزد و جدایی ستاره بایرن‌مونیخ در تابستان

درخواست افزایش دستمزد و جدایی ستاره بایرن‌مونیخ در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بعد از نیکولاس زوله، جدا شده قطعی بعدی باشگاه بایرن مونیخ در فصل تابستان پیش رو، کورنتین تولیسوی فرانسوی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی و معتبر بیلد، کورنتین تولیسو، هافبک ملی‌پوش و فرانسوی بایرن مونیخ تا پایان رقابت‌های فصل جاری با باواریایی‌ها قرارداد دارد. اگر چه به نظر می رسید که با وجود مصدومیت‌ها و افت و خیزهای فراوان، سرمربی و مدیران باشگاه مونیخی تمایل به حفظ کورنتین تولیسو داشتند، اما درخواست حقوقی ستاره سابق المپیک لیون ممکن است راه طرفین را به جدایی بکشاند.

طبق گزارش خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، کورنتین تولیسو خواهان افزایش میزان دستمزد دریافتی خود از مبلغ هشت میلیون به مبلغی معادل با رقم دوازده میلیون یورو در هر فصل است. با توجه به وضعیت مالی فعلی باشگاه، افزایش چهار میلیون یورویی چیزی نیست که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در این مرحله بتواند از عهده آن برآید.

در حال حاضر تمدید قرارداد سرژ گنبری در کنار مانوئل نویر، توماس مولر و روبرت لواندوفسکی جزو اولویت های باشگاه است که برای هر چهار بازیکن قطعا افزایش حقوق اتفاق خواهد افتاد.

همچنین باواریایی‌ها برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو، تمرکز خود را به جذب رایان گراونبرخ و حتی نصیر مزروئی معطوف کرده‌اند و در این صورت امکان موافقت با افزایش حقوق برای بازیکنی در جایگاه کورنتین تولیسو ممکن نخواهد بود.

از تاتنهام، آرسنال، منچستر یونایتد و المپیک لیون به عنوان مقاصد احتمالی کورنتین تولیسو نام برده می شود.

9404