توصیف مدافع پاریسن ژرمن از تمرین کنار مسی، نیمار و امباپه

توصیف مدافع پاریسن ژرمن از تمرین کنار مسی، نیمار و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- نونو مندز، مدافع چپ پی‌اس‌جی در مورد ارتباطش در رختکن با لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه، فوق ستاره‌های پاریسی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مندز علیرغم اینکه فقط 19 سال سن دارد، دوران حرفه‌ای پرباری را پشت‌سر گذاشته‌است. این مدافع کناری فصل گذشته 35 بار برای اسپورتینگ لیسبون به میدان رفت و نقش پررنگی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر پرتغال داشت.

ملی پوش پرتغالی اکنون در رختکن پاریسن ژرمن، خود را در کنار با بازیکنانی مانند مسی، نیمار و امباپه می‌بیند. در حالی که بازیکنان متعددی سابقه حضور در کنار یکی از این فوق‌ستاره‌ها را دارند، مندز افتخار می‌کند که می‌تواند با همگی آن‌ها هم‌بازی باشد.

مندز اعتراف کرده است که در ابتدا تمرین با این سه نفر برایش عجیب بود. با این حال به این موضوع عادت کرده و درحال حاضر از اشتراک در رختکن با آن‌ها خوشحال است.

او به PSG TV گفت: "در ابتدا عجیب بود، اما من واقعا از آن لذت بردم و دوست دارم رختکن را با آن‌ها تقسیم کنم. آن‌ها اشخاص و بازیکنان بزرگی هستند. بدیهی است که بازیکنان زیادی هستند که با مسی، نیمار و امباپه در رختکن مشترک بوده‌اند، اما حضور در کنار این سه در کنار باهم بسیار دشوار است و من موفق به انجام آن شده‌ام. بسیار خوشحالم که در رختکن با آن‌ها و سایر هم‌تیمی‌هایم سهیم هستم."

مندز که در تیم ملی پرتغال نیز با رونالدو هم‌بازی است، افزود: "همچنین بازیکنان بسیارخوبی در تیم ملی (پرتغال) وجود دارند، درست مانند اینجا. من واقعاً از زندگی در این لحظات خوشحالم و قدردان آن هستم."

مندز از تابستان گذشته که به پاریسن ژرمن پیوست، خود را به عنوان بازیکن ثابت این تیم تثبیت کرده‌است. او 29 بازی در تمام رقابت‌ها برای این باشگاه انجام داده و دو پاس‌گل نیز ارسال کرده‌است.

9719