مصدومیت مهاجم صربستانی جدید میلان در نخستین بازی رسمی برای روسونری

مصدومیت مهاجم صربستانی جدید میلان در نخستین بازی رسمی برای روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید روسونری که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان به خدمت گرفته شد، در نخستین بازی رسمی برای این تیم ایتالیایی مصدوم شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، مارکو لازتیچ که برای تیم اصلی میلان در بازار نقل و انتقالاتی زمستانی خریداری شد، ظهر امروز برای تیم پریماورای میلان در نیمه دوم برابر هلاس ورونا به میدان آمد تا به صورت رسمی اولین بازی خود با پیراهن روسونری را انجام بدهد.

پس از گذشت چهل و پنج دقیقه از زمان بازی با توجه به گل دقیقه دو کاپونه، بازی با سرعت کندی پیش می‌رفت؛ سرمربی تیم پریماورا یا همان تیم رده‌های سنی میلان تصمیم گرفت تا با ورود امیل روباک و مارکو لازتیچ به خط حمله تیمش، کیفیت لازم را تزریق کند.

مارکو لازتیچ، بازیکن جوان صربستانی که به عنوان یک مهاجم برای تیم اصلی میلان خریداری شده بود، با تصمیم سران باشگاه و برای به دست آوردن دقایق بیشتر بازی و رسیدن به سطح بازیکنان تیم اصلی، برای تیم پریماورای میلان در دسترس قرار گرفت.

با این حال، مارکو لازتیچ پیش از پایان بازی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر مجبور به ترک زمین مسابقه شد؛ بازیکنی که شماره پیراهن بیست و دو باشگاه نیز برای او در نظر گرفته شده است. همچنین این بازی با حساب دو بر صفر به سود پریماورای میلان به پایان رسید.

9404