گلایه مدیر بایرن‌مونیخ از رسانه‌ها: به اوپا زمان بدهید/ درباره لوا شلوغ‌کاری نکنید!

گلایه مدیر بایرن‌مونیخ از رسانه‌ها: به اوپا زمان بدهید/ درباره لوا شلوغ‌کاری نکنید!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر باواریایی‌ها بار دیگر تأکید کرد که این باشگاه برنامه‌ای برای فروش یا قطع همکاری با مهاجم گلزن و ملی‌پوش لهستانی تیم خود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، عدم اقدام مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برای آغاز مذاکرات تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی باعث بروز شایعاتی مبنی بر احتمال خروج این ستاره لهستانی از مونیخ شده است.

با این حال، اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ آلمان معتقد است این شایعات ساخته دست رسانه‌هاست و می‌گوید: "نمی‌دانم چرا برای این مسأله این‌قدر شلوغ کاری می‌کنید. لوا، نویر و مولر تا سال بعد با ما قرار دارند. باز هم باید تأکید کنم که ما بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم. نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید ما معطل ایستاده‌ایم. این پروسه یک شبه انجام نمی‌شود. بازیکنان نیز طبیعتاً انتظاراتی دارند که باید با برگزاری چندین جلسه، آن‌ها را با انتظارت باشگاه نزدیک کنیم."

اولیور کان در مورد رکوردش که به تازگی توسط مانوئل نویر شکسته شده نیز گفت: "او بار دیگر رکوردی دیگر از من را شکست. نویر فوق‌العاده است. او چند هفته قبل جراحی زانو داشت اما اکنون به ترکیب برگشته و سیوهایی فوق‌العاده دارد. او کاپیتان تیم ماست و برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد."

دروازه‌بان سابق مانشافت و باواریایی‌ها در رابطه با انتقادات پیرامون دایوت اوپامکانو نیز چنین گفت: "مهمت شول زمانی به درستی عنوان کرد که لباس بایرن مونیخ وزن بیشتر و خاصی دارد. ما باید به اوپامکانو برای تطابق یافتن با جو بایرن فرصت بدهیم. هیچ شکی در مورد کیفیت او نداریم."

9404