سرسخت‌ترین رقیب ستاره منچستریونایتد چه کسی بود؟

سرسخت‌ترین رقیب ستاره منچستریونایتد چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، امره جان هافبک آلمانی سابق لیورپول را به عنوان سرسخت‌ترین حریفش نام برد. جان در بین سال‌های 2014 و 2018 برای لیورپول بازی کرد و حالا در بروسیا دورتموند توپ می‌زند. 

به گزارش فوتبالی، پوگبا در سال 2016 با مبلغ 80 میلیون پوند از یوونتوس به شیاطین سرخ پیوست تا برای دومین بار پیراهن این باشگاه را بر تن کند. قهرمان جام جهانی 2018 روزهای پرفراز و نشیب زیادی را در الدترافورد تا به امروز تجربه کرده و در حال حاضر نیز این تیم وضعیت جالبی ندارد. قرارداد پوگبا با من یونایتد در تابستان به پایان می‌رسد و هنوز خبری مبنی بر به توافق رسیدن دو طرف برای تمدید قرارداد به گوش نرسیده است. 

حالا پوگبا در مصاحبه‌ای راجع به سرسخت‌ترین حریفش گفت: "امره جان. بله امره جان. همچنین ما انگولو کانته و دیگر بازیکنان را داریم، اما یادم می‌آید که یک روز جدال بزرگی با امره جان داشتیم. اما با کانته، وقتی او را رد می‌کنید، دوباره در کسری از ثانیه باز هم مقابل شما قرار می‌گیرد."

پل پوگبا و امره جان تاکنون پنج بار مقابل هم صف آرایی کرده2اند که تاکنون جان موفق به کسب پیروزی نشده است. او در نهایت در سال 2018 به باشگاه سابق پوگبا، یوونتوس پیوست. 

4416