مصاحبه جذاب ستاره هلندی خط دفاعی یوونتوس/ توصیف جالب دلیخت از کیلینی

مصاحبه جذاب ستاره هلندی خط دفاعی یوونتوس/ توصیف جالب دلیخت از کیلینی

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع جوان هلندی بیانکونری در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها ‌شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماتیاس دلیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط دفاعی باشگاه یوونتوس ایتالیا در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌های جالبی را در خصوص شرایط خودش از زمان حضور در آژاکس و همچنین بعد از انتقال از آمستردام به تورین بیان کرده است. دلیخت در این رابطه می‌گوید: "مهم‌ترین چیز برای من پیروزی است. در یوونتوس، اگر یک هیچ پیروز شویم و ضعیف بازی کرده باشیم، صادقانه بگویم که فکر می‌کنم همه خوشحال خواهند شد. و اگر زیبا بازی کنیم و دو بر یک ببازیم، هیچ کس خوشحال نخواهد شد. هر تیم دی‌اِن‌اِی خاصی دارد و این در هر باشگاه متفاوت است."

مدافع هلندی بیانکونری درباره مکس الگری و همچنین نوع بازی خودش به عنوان یک مدافع جوان امروزی چنین اظهار نظر کرد: "یکی از بهترین ویژگی‌های او این است که می‌داند ما مجبور نیستیم همیشه زیبا بازی کنیم؛ بلکه برنده شدن مهم است. این ذهنیت خود یوونتوس هم هست. مهم نیست که خوب بازی کنی. این فقط در مورد سه امتیاز است. گام به گام، آن‌چه از ما انتظار می‌رود را بیشتر درک می‌کنیم. من دفاع کثیف را دوست دارم، مردم به آن دفاع کثیف می‌گویند اما به نظر من عالی است. دور کردن توپ، تکل‌های برنده و... من یک مدافع امروزی با کلاسی قدیمی هستم. در حال حاضر مدافعان زیادی داریم که دوست دارند در موقعیت‌های خود بمانند و فضاها را پوشش دهند؛ اما من دوست دارم در مقابل حریف تک به تک دفاع کنم. در آژاکس به بازی با خط دفاعی پیشرفته (رو به جلو) عادت داشتم. گاهی اوقات بیش از حد، شاید. این نوع دفاع ریسکی است؛ اکنون یوونتوس به دنبال ثبات در خط دفاعی است."

ماتیاس دلیخت در پایان صحبت‌هایش در مورد پیشرفت خودش بعد از انتقال از آژاکس به یوونتوس نیز چنین گفت: "به عنوان مثال، جورجیو کیلینی اکنون سی و هفت سال سن دارد و طوری بازی می‌کند که انگار دارد کتاب می‌خواند. او می‌داند که در این موقعیت چه اتفاقی قرار است بیفتد و سپس در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و ظاهراً در بیست سالگی او این طور نبوده است. احساس این که بازیکن کجا اشتباهی می‌کند یا کجا توپ را پاس می‌دهد. این کاملاً طبیعی است و من فکر می‌کنم همه مدافعان خوب دنیا این خصلت را دارند."

9404