گزارش‌روز‌؛ بازیکنانی که می‌توانند در پایان فصل یوونتوس را ترک کنند

گزارش‌روز‌؛ بازیکنانی که می‌توانند در پایان فصل یوونتوس را ترک کنند

پایگاه خبری فوتبالی - چند نفر از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بازیکنان بیانکونری با به اتمام رسیدن زمان قراردادهایشان در پایان رقابت‌های فصل جاری، می‌توانند این باشگاه تورینی را ترک کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان مهم و کلیدی یوونتوس در پایان رقابت‌های فصل جاری به پایان می‌رسد و مدیریت باشگاه یوونتوس تا امروز فعالیتی رسمی برای تمدید قرارداد این بازیکنان نداشته است. در ادامه، آخرین اخبار از تمدید قرارداد این بازیکنان را بررسی خواهیم کرد.

خوان کوادرادو:

مذاکرات با کوادرادو خوب پیش می‌رود. بازیکن سیه چرده کلمبیایی یوونتوس می‌خواهد بماند و آلگری می‌خواهد او را حفظ کند. دو سال تمدید می‌کند‌؛ اما اگر حقوقش کم شود، سه ساله تمدید می‌کند.

ماتیا پرین:

یوونتوس آماده تمدید قرارداد پرین است. این باشگاه دستمزد 1.5 تا 1.8 میلیون یورو در سال به‌علاوه پاداش ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد که بازیکنی که قرار بود برود، به احتمال زیاد بماند. او رابطه خوبی با همه برقرار کرده و شانس بسیار زیادی برای ماندن دارد.

فدریکو برناردسکی:

شرایط برناردسکی پیچیده‌تر است؛ او مطالبات زیادی دارد و حقوق او در حال حاضر چهار میلیون یورو در سال است. او درخواست قرارداد پنج ساله دارد ولی یوونتوس قرارداد سه ساله و دستمزد دو و نیم میلیون یورو در سال به‌علاوه پاداش را پیشنهاد کرده است.

پائولو دیبالا:

وضعیت قرارداد دیبالا با یوونتوس همچنان مشخص نیست و همه در انتظار جلسه هفته‌های آینده مدیر برنامه‌های این بازیکن و سران باشگاه یوونتوس هستند.

ماتیا دی‌شیلیو:

مذاکرات بین یوونتوس و دی‌شیلیو در حال انجام است. پیشنهاد یوونتوس دو میلیون یورو در هر فصل به‌علاوه پاداش است. این احساس وجود دارد که به زودی توافقی حاصل خواهد شد.

9404