انتقاد اینسینیه از نمایش امشب ناپولی: همه ما را فراموش خواهند کرد

انتقاد اینسینیه از نمایش امشب ناپولی: همه ما را فراموش خواهند کرد

پایگاه خبری فوتبالی- لورنزو اینسینیه اعتراف می‌کند که اگر تیم ناپولی پس از شکست خانگی مقابل میلان خود را به‌سرعت بازنیابد، در آینده هیچکس تیم فعلی ناپولی را به یاد نخواهد آورد.

به گزارش فوتبالی، پارتنوپی در دیدار حساس امشب مقابل میلان، با تک گل اولیویه ژیرو شکست خانگی 1-0 را پذیرفت. در حالی که در این دیدار داوید اوسپینا چندین مهار قابل توجه داشت، ناپولی تنها یک بار و با ضربه اوسیمن دروازه منیان را تهدید کرد.

لورنزو اینسینیه در مصاحبه با DAZN گفت: "با وجود اینکه تا آخرین لحظه جنگیدیم، بابت این شکست شایسته سرزنش هستیم. این شکست برای بسیاری از تماشاگرانی که ما را تشویق می‌کردند ناامید کننده بود و این بزرگترین تاسف ماست. این دیدار فرصتی بود که ما آن را از دست دادیم. اکنون فرصتی برای تاسف خوردن نداریم و بازی‌های زیادی هنوز باقی مانده‌است. چندین هفته همچنان باقی‌است و باید تمرکزمان را حفظ کنیم."

از کاپیتان تیم پرسیده شد که حال و هوای رختکن ناپولی چگونه است؟ اینسینیه پاسخ داد: "چیزی برای گفتن نیست، فقط ناراحتی بود. بهتر است تا زمان بررسی علت‌های ناکامی در این دیدار صبر کنیم.

لوچانو اسپالتی پیش از این دیدار، تیم و هواداران ناپولی را به هیجان وا داشته بود، که آن‌ها با تاثیر نتیجه این دیدار ممکن است فراموش یا جاویدان شوند. اینسینیه با تلخی در این باره گفت: "البته که ما جاه‌طلب هستیم، اما اگر نمایش امشب خود را ادامه‌دهیم، هیچ کس ما را به یاد نخواهد آورد."

ناپولی با این شرکت 47 امتیازی باقی‌ماند و اختلاف با میلان صدرنشین به 3 امتیاز رسید. اگر اینتر بازی عقب‌افتاده خود را ببرد، می‌تواند با 4 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی به صدر جدول برسد.

9719