با گلزن این روزهای ذوب آهن آشنا شوید: سعید باقرپسند

با گلزن این روزهای ذوب آهن آشنا شوید: سعید باقرپسند

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن در مصاف با فولاد توانست به پیروزی برسد و دومین برد متوالی خود را جشن بگیرد. این درحالی بود که سعید باقر پسند بازهم یک گل همه پسند به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، در هفته 21 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ذوب آهن در فولاد آرنا به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست در یک دیدار جذاب و مهیج به برتری دراماتیک دست پیدا کند.

ذوبی‌ها در هفته بیستم رقابت‌ها توانستند با نتیجه‌ی 2 بر 1 مقابل شهرخودرو به برتری دست پیدا کنند و پس از چند هفته، به ناکامی‌های خود در کسب پیروزی و زدن گل پایان دهند.

یکی از گل‌های ذوب آهن مقابل شهرخودرو را سعید باقر پسند به ثمر رساند. مهاجم 30 ساله ذوبی‌ها در این دیدار از اشتباه میلاد فراهانی نهایت بهره را برد و با قطع ضربه شروع مجدد دروازه‌بان پدیده، توانست با یک ضربه چیپ دروازه را باز کند.

گل دوم ذوب آهن به پدیده به حدی به مذاق گزاشگر بازی هم خوش آمد تا جمله‌ی "گل زیبا از سعید باقر پسند، که نه تنها باقر؛ بلکه همه پسندیدند" در فضای فان رسانه‌ها دست به دست شود.

درخشش باقر پسند معطوف به دیدار هفته قبل نبود و این مهاجم خوش قد و قامت امروز هم عصای دست مهدی تارتار بود و توانست گل زودهنگام لوسیانو پریرا را با یک ضربه سر دیدنی پاسخ دهد و زمینه برد تیمش را فراهم کند.

در ادامه و در دقیقه 88 بازی محمد امین درویشی از اشتباه شهاب گردان و فاصله زیاد او با خط دروازه نهایت بهره را برد و از میانه میدان دروازه فولاد را باز کرد تا این بازی با نتیجه 2-1 به سود ذوب آهن به پایان برسد.

1377