آخرین وضعیت کاپیتان میلان و احتمال حضور او در بازی حساس با ناپولی

آخرین وضعیت کاپیتان میلان و احتمال حضور او در بازی حساس با ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌ها و منابع ایتالیایی با گذشت دو روز از برگزاری دربی دلامادونینا در نیمه نهایی جام حذفی این کشور، از آخرین وضعیت مصدومیت مدافع با تجربه و کاپیتان کهنه‌کار روسونری اطلاع‌رسانی کرده و خبر می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز، آلسیو رومانیولی، مدافع با سابقه و کاپیتان روسونری در جریان دیدار دو شب قبل میلان برابر اینتر در چهارچوب دربی دلامادونینا در جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا، در دقیقه بیست و پنجم بازی به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

به عبارت دیگر، آلسیو رومانیولی به دنبال برخورد با ادین ژکو، مهاجم فیزیکی و بوسنیایی نراتزوری از ناحیه کشاله ران پای خود احساس ناراحتی کرد و با خروج از بازی، جای خود را به پیر کالولو و بازوبند کاپیتانی روسونری را نیز به فرانک کسیه، هافبک ملی‌پوش و ساحل عاجی تیمش داد.

در ادامه این گزارش نیز چنین عنوان شده است که آلسیو رومانیولی به عنوان کاپیتان میلانی‌ها صبح روز بعد از برگزاری این مسابقه، تحت انجام آزمایشات پزشکی قرار گرفته تا احتمال هر گونه آسیب دیدگی عضلانی در ناحیه ماهیچه‌های نزدیک کننده ران پای چپ این بازیکن رد شود.

وضعیت این مدافع ایتالیایی و کاپیتان روسونری به صورت روزانه و مرتباً مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی در حال حاضر، هیچ نشانه‌ای از حضور این بازیکن مؤثر خط دفاعی میلانی‌ها برای مسابقه بزرگ و حساس یکشنبه شب هفته آینده که قرار است برابر ناپولی، تیم صدرنشین کنونی رقابت‌های سری آ ایتالیا برگزار شود، وجود ندارد.

9404