صدای اولیور کان هم درآمد!/ ماتئوس: این ٢ نفر در حد بایرن نیستند

صدای اولیور کان هم درآمد!/ ماتئوس: این ٢ نفر در حد بایرن نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - مهم‌ترین موضوع پیرامون باواریایی‌ها در این روزها، عملکرد ضعیف بازیکنان خط دفاعی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، شکست چهار بر دوی هفته قبل در برابر تیم نه چندان قدرتمند بوخوم بار دیگر باعث شد تا بازیکنان خط دفاعی تیم، به خصوص دایوت اوپامکانو سیبل انتقادات شوند.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق خط دفاعی و میانی بایرن مونیخ مدعی شد که نه دایوت اوپامکانو و نه لوکاس هرناندز در حد بایرن مونیخ نیستند: "با توجه به هزینه‌ای که بایرن مونیخ برای این دو مدافع به لایپزیش و اتلتیکو مادرید پرداخت کرده، خروجی آن‌ها باید بسیار بیشتر از این‌ها باشد. عملکرد آن‌ها با توجه به عملکردشان بسیار پایین است و همه می‌توانند ببینند که آن‌ها تأثیر مناسبی رو دفاع نداشته‌اند. من مطمئن نیستم که اوپامکانو بتواند در بایرن مونیخ جا بیفتد. او ترسو و عصبی به نظر می‌رسد و هیچ‌گونه اعتماد به نفسی ندارد. به نظر می‌رسد که اوپامکانو متزلزل است و مانند یک جسم خارجی ناموزون به نظر می‌رسد و این در حالی است که هفت هشت ماه است که در بایرن مونیخ حضور دارد. چقدر باید به او زمان داد؟ او به اندازه کافی کار نمی‌کند. او درخشش خاصی از توانایی‌هایش نشان نداده اما همیشه اشتباهات بزرگی در خط دفاعی داشته است.

هرناندز نیز خطاهای زیادی مرتکب می‌شود و در دوئل های پنجاه پنجاه بسیار کند عمل می‌کند. او گران‌ترین بازیکن بایرن مونیخ بود، بنابراین بیشتر از او انتظار می‌رود. هدف بزرگ بایرن مونیخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. مدافعین باید بهتر از این‌ها باشند."

اولیور کان، مدیر تیم نیز به وضوح به انتقاد از شرایط دفاعی تیم پرداخته و گفت: "بازیکنان باید بدانند که عملکردی همانند نیمه اول بوخوم قابل قبول نیست. وقتی شکست بزرگی داشته باشید، همیشه موضوع ذهنیت مطرح می‌شود. نه تنها در این فصل، بلکه در فصول گذشته هم در عقب زمین و از نظر دفاعی مشکل داشته‌ایم. ما گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم."

9404