کدام بازیکن قبل از بازی‌ها با رونالدو قهوه می‌نوشد؟

کدام بازیکن قبل از بازی‌ها با رونالدو قهوه می‌نوشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو دالو یکی از بازیکنانی است که گرم ترین رابطه را با کریستیانو رونالدو در رختکن منچستریونایتد دارد. هر دویشان پرتغالی هستند و وجه اشتراک های زیادی دارند. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو و دالو معمولا قبل از بازیهای منچستریونایتد با هم قهوه می نوشیدند. البته دلیلش خرافه پرستی نیست و می خواهند در زمان نوشیدن قهوه، کمی با هم گپ بزنند.دیوگو دالو در مصاحبه با سایت منچستریونایتد گفت:" همه بازیکنان خرافاتی دارند اما من حقیقتا زیاد خرافاتی نیستم. حالا می توانم یک داستان جالب را تعریف کنم. قبل از بازیها و زمانی که در هتل هستیم، همیشه با رونالدو قهوه می نوشیم. من را به قهوه معتاد کرده است چرا که قبلا اصلا طرفدار آن نبودم. اما حالا قهوه می نوشم تا بتوانم کمی با رونالدو صحبت کنم. زمان زیادی را در هتل سپری می کنیم و بعد از آن از اتاق خارج می شویم و با هم صحبت می کنیم. معمولا قبل از بازیها به موسیقی گوش می دهم و با ماساژ و حرکات کششی آماده می شوم."

دالو در تابستان 2018 به یونایتد ملحق شد که فصل قبل قرضی به میلان رفت. این بازیکن در شروع فصل نیمکت نشین بود اما به تدریج جایگاه خود را در ترکیب اصلی پیدا کرد. 

4125