رد احتمال خداحافظی هافبک سابقه لیورپول از میادین توسط کلوپ

رد احتمال خداحافظی هافبک سابقه لیورپول از میادین توسط کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد که جیمز میلنر پس از پایان فصل از میادین فوتبال خداحافظی نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، جیمز میلنر نزدیک به دو دهه در بالاترین سطح فوتبال حضور داشته است. او اولین بار با پیراهن لیدز در 10 نوامبر سال 2002 مقابل وستهام به میدان رفت و در آن زمان فقط 16 سال و 309 روز سن داشت. حالا میلنر یک بازیکن 36 ساله است و چهارشنبه شب در دیدار مقابل اینتر از چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد به رکورد 800 بازی باشگاهی برسد. او 6 بار برای سوئیندن تاون، 54 بار برای لیدز، 126 بار برای استون ویلا، 136 بار برای نیوکاسل یونایتد، 147 بار برای منچسترسیتی و 275 بار برای لیورپول بازی کرده است و حالا شایعاتی مبنی بر خداحافظی او مستطیل سبز به گوش می‌رسد.

به نقل از مارکا، کلوپ در کنفرانس خبری تمامی این شایعات را تکذیب کرد و گفت: "هیچ شانسی برای خداحافظی او از فوتبال در سال آینده متصور نیستم. او عاشق بازی کردن است و من این را می‌دانم. زندگی بعد فوتبال بسیار طولانی‌تر از دورانی فوتبالی خواهد بود، پس منطقی است تا جایی که امکان دارد به بازی کردن ادامه دهد. میلنر حتی بعد از فوتبال هم زندگی خوبی خواهد داشت، اما او عاشق این ورزش است."

4416