اولین خرید گران نیوکاسل در آستانه از دست دادن فصل

اولین خرید گران نیوکاسل در آستانه از دست دادن فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های بریتانیایی احتمال می‌دهند که کیران تریپیر مدافع نیوکاسل ادامه فصل را به خاطر مصدومیت از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، نیوکاسل موفق شد کیران تریپیر مدافع راست اتلتیکو مادرید را با رقم 23 میلیون پوند به خدمت بگیرد تا این مدافع انگلیسی به اولین خرید مالکان جدید نیوکاسل تبدیل شد. تریپیر از زمان پیوستنش به این باشگاه، پتانسیل تبدیل شدن به یک قهرمان را داشت، چون پیش از شکستگی پایش در دیدار مقابل استون ویلا، در دو بازی متوالی برای نیوکاسل گلزنی کرده بود. 

به نقل از سایت گل، از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، امروز دو تیم نیوکاسل و وستهام به مصاف هم خواهند رفت. ادی هاو سرمربی نیوکاسل در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "خبر خوبی راجع به موفقیت آمیز بودن عمل جراحی تریپیر دریافت کردیم، اما نمی‌دانم که تا چه زمانی او را در اختیار نخواهیم داشت. امیدواریم تا قبل از به پایان رسیدن فصل، او را یک بار دیگر در تیم ببینیم. مصدومیت سخت و دردناکی گریبانگیر ترپییر و ما شد، چون او نمایش‌های خیلی خوبی داشت. باید ببینیم روند ریکاوری‌اش چطور پیش می‌رود. متاسفانه فعلا نمی‌توانیم از قدرت رهبری‌اش در زمین استفاده کنیم."

4416