حمله به مدافع پراشتباه بایرن مونیخ: موجود عجیب

حمله به مدافع پراشتباه بایرن مونیخ: موجود عجیب

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در مقابل بوخوم با نتیجه چهار بر دو شکست خورد که عملکرد دفاعی این تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دایو اوپامکانو مدافع فرانسوی که در تابستان قبلی با 42.5 میلیون یورو به بایرن مونیخ رفت تا جانشین آلابا شود، بیشترین انتقادها را متحمل شده است. بایرن مونیخ برای پرداخت اوپامکانو مبلغ 42.5 را به عنوان رقم فسخ قرارداد به لایپزیش پرداخت.

اوپامکانو البته به نظر می رسد که نتوانسته در بایرن موفق شود و برخی اشتباهاتش برایش به شدت گران تمام شده اند. حالا لوتار ماتیوس اسطوره بایرن مونیخ به شکل بی رحمانه ای به اوپامکانو حمله کرده و گفته است:" برخی بازیکنان هنوز نتوانسته اند سطح توقعات از خود را در بایرن مونیخ برآورده سازند و  در نسبت قیمت به عملکرد نمایش خوبی نداشته اند. یکی از این موارد اوپامکانو ست. به نظر می رسد که کمی ترسیده است. از نظر رفتار دفاعی و بازیسازی به یک موجود عجیب تبدیل شده است. او برای هم تیمی هایش هم مشکل ایجاد می کند. سطح بازی او باعث می شود که نتواند برای اطرافیانش اطمینان ایجاد کند.

بایرن در تابستان گذشته پس از جدایی آلابا و بواتنگ به شکل ویژه ای روی اوپامکانو حساب باز کرد اما به نظر می رسد که این بازیکن نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و نمایش خوبی نیز از خود ارائه نداده است.

4125