جانشین مانوئل نویر مشخص شد و اطمینان داد: کاملاً آماده هستم

جانشین مانوئل نویر مشخص شد و اطمینان داد: کاملاً آماده هستم

پایگاه خبری فوتبالی - جانشین مانوئل نویر درون دروازه که در زمان غیبت دروازه‌بان شماره یک باواریایی ها مسئولیت حفاظت از سنگر این تیم را بر عهده دارد، از آمادگی کامل خود سخن می‌گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، اسون اولرایش با توجه به انجام عمل جراحی و غیبت مانوئل نویر از روز شنبه و در بازی خارج از خانه برابر بوخوم به ترکیب بایرن مونیخ باز خواهد گشت. اولرایش در این فصل توانست در جریان دیدار با بروسیا مونشن گلادباخ نیز در چهارچوب دروازه بایرن مونیخ قرار بگیرد؛ دیداری که با شکست دو بر یک مونیخی‌ها نیز همراه شد.

انتظار می‌رود که مانوئل نویر در مدت چهار تا شش هفته ریکاوری خود را کامل کند و ممکن است هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و چند بازی مهم لیگ از جمله بازی خانگی مقابل بایر لورکوزن را از دست بدهد. در غیاب نویر، گوی و میدان در اختیار اسون اولرایش قرار خواهد گرفت. پس از پنج سال، اولرایش بار دیگر به عنوان دروازه‌بان دوم این فرصت را دارد تا در نبود نویر، درون دروازه بایرن مونیخ خودی نشان دهد.

اسون اولرایش در مصاحبه ای با سایت باشگاه، برای بازگشت به ترکیب بایرن مونیخ ابراز آمادگی کامل کرد و گفت: "شما هر هفته برای حضوری احتمالی در ترکیب آماده می‌شوید؛ بنابراین زمانش که برسد، آماده هستید. این قطعاً چیز خوبی است که چند هفته پیش هم برای بایرن مونیخ بازی کردم. من کاملاً آماده هستم. وقتی می‌دانید که در آخر هفته در ترکیب تیم حضور دارید، به شکل متفاوتی روی بازی تمرکز می‌کنید. شما به شکل متفاوتی برای آن آماده می‌شوید. قطعاً با نیمکت نشینی متفاوت است. البته شما همیشه در جلسات تیم شرکت می‌کنید، اما زمانی که بازی می‌کنید، جزئیات بیشتری برای آماده‌سازی خودتان دریافت می‌کنید."

در همین رابطه هربرت هاینر، رئیس باشگاه در مصاحبه ای ضمن تمجید از مانوئل نویر اعلام کرد که باشگاه کاملاً به اولرایش اعتماد دارد: "من هنوز فکر می‌کنم مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جهان است. البته نبود او برای ما آسان نیست. از سوی دیگر، در گذشته شاهد بودیم که اولرایش به خوبی جای او را پر کرده است. ما به اسون اعتماد داریم، اصلاً شکی در این زمینه نیست. تیم فعلی خیلی خوب و قوی است اما اگر مانوئل هر چه زودتر برگردد، خوشحال خواهیم شد. برای او آرزوی بهبودی دارم."

9404