موافقت سران بارسلونا و ولورهمپتون با معاوضه آداما و ترینکائو

موافقت سران بارسلونا و ولورهمپتون با معاوضه آداما و ترینکائو

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره، خرید جدید آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه اخیر به نیوکمپ آمده، در بارسلونا ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، آداما ترائوره که به صورت قرضی با بند خرید دائمی اختیاری تا ماه ژوئن راهی بارسلونا شده، به احتمال قوی به کارش در نیوکمپ ادامه می‌دهد. مدیران دو باشگاه توافق کرده‌اند که بدون پرداخت پول این دو بازیکن یعنی آداما ترائوره و ترینکائو معاوضه شوند. ارزش این دو در بازار یکسان به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد که مندس نقش مهمی در نهایی شدن این معاوضه دارد. مدیریت باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان به دنبال تقویت خط حمله تیم خود بود و آداما ترائوره به عنوان یک گزینه واقعی ظاهر شد اما مدیریت بلوگرانا نمی‌توانست پول زیاد و سرمایه بزرگی را هزینه این کار کند؛ پس در نهایت، این بازیکن به صورت قرضی با بند خرید دائمی اختیاری جذب شد.

ترینکائو در انگلیس شرایط خوبی دارد و این باشگاه رویش حساب می‌کند. در هر صورت، این معاوضه برای دو باشگاه مفید خواهد بود. آداما ترائوره با قلبش به خانه بازگشته چرا که یک پیشنهاد بسیار خوب از لحاظ مالی را برای انتقال به باشگاه بارسلونا رد کرده بود. در هر صورت اما تدوام عملکرد این بازیکن در نیوکمپ نیز بسیار مهم خواهد بود.

در باشگاه بارسلونا از آداما ترائوره بسیار راضی هستند که این مسأله نه تنها به خاطر عملکردش در زمین مسابقات بوده، بلکه رفتارش در خارج از زمین نیز اهمیت داشته است. این بازیکن در لاماسیا حضور داشته و رابطه بسیار خوبی با رختکن تیم دارد. پس با توجه به جدایی عثمان دمبله، وینگر ملی‌پوش فرانسوی کاتالان ها، قطعاً ژاوی هرناندز خیلی خوب روی آداما ترائوره حساب باز می‌کند.

9404