وینگر برزیلی سابق یوونتوس و بایرن‌مونیخ به لس‌آنجلس گلکسی پیوست

وینگر برزیلی سابق یوونتوس و بایرن‌مونیخ به لس‌آنجلس گلکسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - داگلاس کاستا، وینگر برزیلی سابق یوونتوس و بایرن مونیخ با امضای قراردادی قرضی به تیم لس آنجلس گلکسی ایالات متحده آمریکا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، داگلاس کاستا، وینگر برزیلی سابق تیم‌هایی همانند یوونتوس ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان که در ابتدای رقابت‌های فصل جاری با امضای قراردادی به صورت قرضی راهی باشگاه گرمیو از لیگ کشور برزیل شده بود، شش ماه دوم مسابقات فصل جاری را نیز به صورت قرضی برای باشگاه لس آنجلس گلکسی از تیم‌های حاضر در لیگ ام ال اس ایالات متحده آمریکا به میدان خواهد رفت. داگلاس کاستا تا پایان رقابت‌های فصل جاری با باشگاه یوونتوس ایتالیا قرارداد دارد و بعد از پایان این تاریخ، قراردادی به مدت یک سال و نیم با باشگاه لس آنجلس گلکسی ایالات متحده آمریکا در انتظار این بازیکن تکنیکی برزیلی خواهد بود.

داگلاس کاستا، وینگر برزیلی فصل ٢٠٢٠/٢٠٢١ را به مونیخ بازگشت و با امضای قراردادی به صورت قرضی مجدداً با پیراهن باشگاه بایرن مونیخ آلمان در میدان مسابقات حاضر شد و بعد از اتمام رقابت‌های آن فصل، راهی لیگ فوتبال کشور خودش برزیل شد. داگلاس کاستا تا به حال بیش از چهارصد مرتبه با پیراهن تیم‌های مختلف در میادین مسابقات گوناگون حاضر شده و موفق شده که بیست و یک عنوان قهرمانی مختلف را نیز به دست آورد.

9404