از نگاه فنی، امباپه از هالند بهتر است

از نگاه فنی، امباپه از هالند بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مونیه مدافع بلژیکی بروسیا دورتموند معتقد است که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن، یک پله از ارلینگ هالند بهتر است. 

به گزارش فوتبالی، تنها تعداد بسیار کمی از بازیکنان، سابقه بازی کردن کنار ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارند و توماس مونیه یکی از آن‌هاست. این مدافع راست بلژیکی از سال 2016 تا 2020 در پاریسن ژرمن بازی می‌کرد و سپس در جولای سال 2020، به بروسیا دورتموند پیوست. 

به نقل از مارکا، او در گفت و گویی با نشریه اکیپ، در خصوص تفاوت‌ها میان دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا گفت: "سبک آن‎‌ها با هم متفاوت است. ورزشکاران توانایی هستند. از نظر جسمانی کامل هستند و البته از برخی لحاظ با هم اشتراک دارند: سرعت، پرش، تمام کنندگی و استفاده از هر دو پا. اما از نظر فنی فکر می‌کنم امباپه یک قدم جلوتر است. از نظر فیزیکی، هالند یک شماره 9 واقعی است. نمی‌توانید او را در پست شماره 7 یا 11 بازی دهیم، چون او یک گلزن مادرزاد است."

"هردو آن‌ها خوب هستند، اما کیلیان مشخصات بیشتری دارد. زمانی که به رونالدو نازاریو و یا تیری آنری فکر می‌کنیم، می‌توانیم برخی از خصوصیات آن‌ها را در کیلیان امباپه بمانیم. به نظرم امباپه در پاریسن ژرمن حرف اول را می‌زند نه لیونل مسی."

4416