واکنش مدافع بایرن‌مونیخ به رویارویی امشب با تیم سابقش لایپزیش

واکنش مدافع بایرن‌مونیخ به رویارویی امشب با تیم سابقش لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ امشب در دیداری حساس برابر لایپزیش قرار می گیرد. مصاف با لایپزیش برای اوپامکانو دیداری ویژه خواهد بود و این بازیکن فرانسوی با تیم سابقش رو به رو می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دایوت اوپامکانو که در این فصل راهی مونیخ شده، با این حال اعتقاد دارد که رویارویی با لایپزیش برایش فرق خاصی با سایر دیدارهای بایرن مونیخ ندارد: "من انگیزه یکسانی برای هر بازی دارم. البته این دیدار هیجانات خاص خودش را دارد. پس از بازی می توانم با هم تیمی های سابقم صحبت کنم. من مشتاقانه منتظر دیدار دوباره با آن ها و البته غلبه بر آن ها هستم."

در حال حاضر هفت ماه از حضور اوپامکانو در مونیخ می گذرد و او به سرعت نشان داد که گزینه‌ی قابل اتکایی برای تیم جدیدش است. این مدافع میانی در 23 بازی از 29 بازی بایرن مونیخ در ترکیب حضور داشته است. او در این زمینه می گوید: "راستش را بگویم، وقتی شما به یکی از بهترین باشگاه های جهان می آیید، با خود می گویید که وارد رقابت سختی شده اید. اما من می جنگم. این عادت من است و مهم نیست در چه تیمی باشم. من شروع خوبی داشتم، اما فصل طولانی است. تا حد امکان به مبارزه ادامه خواهم داد."

اوپامکانو در ابتدای سال به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دچار مشکلاتی شد. با این حال، این بازیکن اکنون توانسته به طور کامل ریکاوری کند: "الان دوباره احساس خوبی دارم، چه در زمین و چه در خارج از زمین. تعطیلات فیفادی استراحت خوبی بود. این به ما در آماده سازی برای دیدار با لایپزیش کمک کرد. ما می خواهیم سه امتیاز را بگیریم."

با وجود عملکردهای مناسب، اوپا می داند که هنوز راه زیادی در پیش دارد: "فکر می کنم هنوز می توانم پیشرفت کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم. من برای یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کنم. این ماهی افتخار من است. من هنوز به بهترین کیفیتم نرسیده‌ ام. برای این پیراهن می‌ جنگم. می‌ خواهم بالاترین توانم را به کار گیرم."

9404