ناراحتی و انتقاد ناگلزمان از اشتباه عجیب مدافع تیمش در بازی با هرتابرلین

ناراحتی و انتقاد ناگلزمان از اشتباه عجیب مدافع تیمش در بازی با هرتابرلین

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ انتقادات سفت و سختی از عملکرد دایوت اوپامکانو در دیدار با هرتابرلین به زبان آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دایوت اوپامکانو نیز همانند یولیان ناگلزمان در تابستان گذشته از لایپزیش به بایرن مونیخ نقل مکان کرد. این بازیکن تاکنون نمایش هایی کاملا سینوسی در مونیخ داشته و آن چنان که باید، انتظارات را برآورده نکرده است.

در آخرین دیدار بایرن مونیخ در برابر هرتابرلین، دایوت اوپامکانو پس از ورودش به میدان در دقیقه هشتاد، یک پاس به عقب نامناسب برای مانوئل نویر ارسال کرد که نتیجه‌ی آن دریافت گل و از بین رفتن کلین شیت بود.

یولیان ناگلزمان با عصبانیت و انتقاد از دایوت اوپامکانو در مورد این اتفاق گفت: "این گل کاملاً قابل اجتناب بود. اگر نود و پنج کیلو و خیلی سریع بودم، توپ را کنترل می کردم؛ یکی دو متر دیگر دریبل می زدم و بعد تصمیم می گرفتم. در برخی مواقع، یووتیچ روی دروازه بان فشار می آورد و شما ممکن است بتوانید توپ را به زوج خود در مرکز دفاع پس بدهید. توپ های برگشتی همیشه دشوار هستند. اما من دوست دارم بازیکن با کنترل بالا عمل کند. فشار زیادی آن جا وجود نداشت. فقط توپ را نگه داشته و ببینید حریف چه می کند. چهار هیچ جلو هستید؛ پس توجه داشته باشید که می توانید کمی کنترل شده تر بازی کنید."

9404