رسمی؛ مدافع موزامبیکی لیل فرانسه، به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ مدافع موزامبیکی لیل فرانسه، به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ موزامبیکی تیم لیل فرانسه، با امضای قراردادی تا سال 2025 به اتلتیکو مادرید پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ 28 ساله باشگاه لیل، قهرمان لیگ یک فرانسه، رینیلدو مانداوا با قراردادی سه‌ونیم ساله شاگرد دیگو سیمئونه می‌شود. این بازیکن اهل موزامبیک، از بازیکنان تاثیرگذار باشگاه فرانسوی در قهرمانی فصل گذشته آن‌ها به‌حساب می‌آید.

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه اتلتیکومادرید، بازیکنی فیزیکی، که در سمت چپ قدرت پوشش فضای بسیار زیادی را دارد، به روخی‌بلانکوس ملحق می‌شود. رینیلدو بازیکنی است که به سختی می‌توان از او عبور کرد و در جدال های تک‌به‌تک به سختی مغلوب می‌شود. علاوه بر این، توانایی بدنی‌اش به اجازه می‌دهد، که فضای زیادی را در سمت چپ پوشش دهد و بتواند در حملات تیم شریک باشد.

از زمان ورود این مدافع به لیل، توانست خود را در ترکیب تیم فرانسوی اثبات و سمت چپ خط دفاع این تیم را تصاحب کند. یکی از ارکان اصلی موفقیت لیل در فصل گذشته، 35 بار برای این تیم به میدان رفت و در پایان فصل، در ترکیب منتخب لیگ فرانسه قرار گرفت و پستِ مدافع چپ تیم یازده‌نفره برتر سال فوتبال فرانسه را به خود اختصاص داد. رینیلدو در مسابقات اروپایی نیز بی‌تجربه نیست. فصل گذشته همراه تیمش در لیگ‌اروپا حضور داشت و امسال نیز در تمام بازی‌های مرحله گروهی لیل، که به عنوان سرگروه صعود و حریف چلسی شد، در ترکیب تیم فرانسوی حضور داشت.

باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار این تصویر در صفحه رسمی خود، به مدافع جدید تیمش خوش‌آمد گفت:

رینیلدو مانداوا، علاوه‌بر عملکردش در تیم باشگاهی، بازیکن مهمی در ترکیب تیم ملی موزامبیک به‌حساب می‌آید. 31 بازی ملی دارد و 2 ملی درکارنامه اش ثبت شده است. همچنین، رینیلدو یکی از کاپیتان‌های تیم ملی موزامبیک است.

9719