تشریح آخرین وضعیت مصدومیت هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ از زبان ناگلزمان

تشریح آخرین وضعیت مصدومیت هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ از زبان ناگلزمان

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش باواریایی ها جدا از این که نتوانست برابر گلادباخ حاضر باشد، بازی های بیشتری را نیز از دست خواهد داد چرا که حتی احتمال انجام عمل جراحی نیز روی پای مصدوم این بازیکن وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بعد از بازی برابر بروسیا دورتموند در اوایل ماه دسامبر میلادی، لئون گورتسکا دیگر شرایط مساعدی برای همراهی تیمش پیدا نکرده است و آسیب دیدگی این هافبک ملی پوش بایرن مونیخ به طور کامل برطرف نشده است. او در تمرینات آماده سازی پیش از آغاز نیم فصل دوم مسابقات بوندسلیگا نیز به صورت انفرادی تمرین می کرد. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در مورد شرایط گورتسکا پیش بینی را دشوار توصیف می کند و می گوید زمان تقریبی بازگشت او نیز مشخص نیست: "ما MRI دیگری انجام دادیم. شرایط وخیمی نیست ولی بهبودی نیز مشاهده نمی شود اگر چه نظر نهایی هنوز بر عهده‌ی متخصص می باشد. یک معاینه دیگر صورت خواهد گرفت و تصمیم نهایی در مورد زانوی این هافبک ملی پوش گرفته خواهد شد."

ناگلزمان همچنین انجام عمل جراحی را منتفی نمی داند: "طی چند روز آینده با بررسی های دیگر می توان مشخص کرد چه کاری باید انجام داد. به هر صورت این شرایط نباید ادامه داشته باشد. مجبور هستیم راه هایی را انتخاب کنیم که این بازیکن به مدت زمانی طولانی تر از این، از دسترس خارج نباشد."

9 404