آینده ستاره جوان آلمان‌ها کاملا به مانوئل نویر وابسته است

آینده ستاره جوان آلمان‌ها کاملا به مانوئل نویر وابسته است

پایگاه خبری فوتبالی - ایجنت و مدیر برنامه های دروازه بان آلمانی عقیده دارد که آینده موکلش در بایرن مونیخ کاملا به مانوئل نویر وابسته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مدیران باشگاه بایرن مونیخ الکساندر نوبل را به عنوان گلری آینده دار به صورت رایگان از باشگاه شالکه جذب کردند؛ اما مطابق انتظار این گلر با وجود مانوئل نویر، شانسی برای حضور در ترکیب بایرن مونیخ پیدا نکرد و به همین علت به باشگاه موناکو از لوشامپیونه فرانسه قرض داده شد.

با این حال و طبق ادعای مدیر برنامه های الکساندر نوبل، تداوم کار این گلر جوان در بایرن مونیخ کاملا به مانوئل نویر بستگی خواهد داشت. وی در این زمینه چنین می گوید: "همه چیز به مانوئل نویر و عملکرد این دروازه بان و به مدت زمانی که کیفیت فعلی اش را حفظ خواهد کرد، بستگی دارد. البته نقش باشگاه و برنامه‌ های آن ها را نیز هرگز نباید نادیده گرفت. اگر نویر بهتر از نوبل باشد، در ترکیب قرار می گیرد. در حقیقت موضوعی که نه تنها در بایرن مونیخ بلکه در کل آلمان وجود دارد، این است که استفاده از دروازه بان جدید باید بعد از مانوئل نویر باشد. آن ها باید بعد از خداحافظس مانوئل نویر، برای در اختیار گرفتن جایگاه فعلی او خودی نشان بدهند."

9404