احساساتی شدن بازیکن اسبق لستر از اولین بازی پسرش در منچستریونایتد

احساساتی شدن بازیکن اسبق لستر از اولین بازی پسرش در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رابی سوج بازیکن اسبق فوتبال ولز از این که پسرش چارلی اولین بازی خود را برای منچستریونایتد داشت، کاملا احساساتی شد.

به گزارش فوتبالی، رانگنیک در بازی شب گذشته منچستریونایتد مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا به برخی از بازیکنان کلیدی استراحت داده بود چرا که این بازی برای یونایتد کاملا تشریفاتی بود. بدین ترتیب برخی بازیکنان آکادمی شانس حضور در لیست را پیدا کرده بودند.یکی از این نفرات چارلی سوج 18 ساله بود که در ماه آوریل با یونایتد قرارداد حرفه ای امضا کرده بود.

بازی شب گذشته از طریق شبکه بی تی اسپورت در انگلیس پخش شد و رابی سوج نیز گزارش بازی را به عهده داشت و بدین ترتیب می توانست بازی پسرش را در اولدترافورد ببیند. رابی سوج خودش زمانی در آکادمی منچستریونایتد حضور داشت هر چند که هرگز در تیم بزرگسالان بازی نکرده بود. سوج پیش از بازی در مورد حضور پسرش در لیست یونایتد گفت:" اشک هایم در حال روانه شدن است. پسرم کار بزرگی کرده است. چارلی سوج در این سن دست به کار بزرگی زده است. او همیشه سعی کرده که به اهدافش نزدیک تر شود."

چارلی سوج هافبکی تکنیکی است که عملکرد خوبی در آکادمی منچستریونایتد داشته است. او در تیم زیر 19 سال ولز نیز عضویت دارد. رابی در ادامه گفت:" به عنوان یک پدر، وقتی کنار زمین هستم، می شنوم که مردم انتظار دارند که چارلی مثل پدرش باشد اما او مثل من نیست بلکه مثل خودش است. "

رابی سوج در زمان ورود پسرش به زمین نیز میکروفون را به دست گرفت و در نقش گزارشگر گفت:" تعویض برای منچستریونایتد. چارلی سوج به جای خوان ماتا. عجب! باور نمی کنم که این جملات را این جا و در منچستریونایتد می گویم. به پسرم افتخار می کنم. سخت تلاش کرد. عجب روز بزرگی برای من، مادرش، مادربزرگش و بچه هایی است که در این جا هستند. به او افتخار می کنم."

رابی سوج تجربه حضور در تیم ملی ولز، لسترسیتی و بیرمنگام را در دوران فوتبالش داشته است.

4125