رسمی؛ دروازه‌بان سابق رم تا پایان فصل به میلان پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان سابق رم تا پایان فصل به میلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از مشخص شدن وضعیت مصدومیت دروازه‌بان فرانسوی و اصلی روسونری و مدت دوری نسبتا طولانی او از میادین مسابقات، باشگاه میلان با دروازه بان سابق آ اس رم قرارداد رسمی امضا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، آنتونیو میرانته، دروازه‌ بان کهنه کار و ۳۸ ساله در انتقالی آزاد و با قراردادی تا پایان فصل جاری به تیم میلان پیوست و جانشین مایک ماینان که به علت مصدومیت حدود ۱۰ هفته از میادین دور خواهد بود، شد.

آنتونیو میرانته که سابقه حضور در تیم‌ هایی مثل یوونتوس، پارما و بولونیا را نیز دارد، در ۳ فصل اخیر عضو آ اس رم بود و ۳۵ بار در همه رقابت‌ ها از دروازه جالوروسی حفاظت کرد.

عصر امروز و با اعلام باشگاه میلان، مشخص شده بود که عمل جراحی مچ دست مایک ماینان با موفقیت انجام گرفته و لیگامنت مچ دست او ترمیم شده است. به این ترتیب، سنگربان فرانسوی تا شش هفته نباید مچ دست خود را حرکت دهد و پس از آن فرایند ریکاوری و فیزیوتراپی آغاز خواهد شد. برخی از رسانه‌ ها اعلام کرده‌ اند مدت غیبت ماینان ممکن است به دو تا سه ماه نیز برسد اما این امیدواری وجود دارد که او پس از ۱۰ هفته بتواند به میادین برگردد.

به این ترتیب و با مصدومیت دو سنگربان نخست روسونری، آن‌ ها آنتونیو میرانته را به صورت آزاد به خدمت گرفتند و طبق قوانین یوفا، با توجه به این که غیبت ماینان بیش از سی روز خواهد بود، روسونری این امکان را خواهد داشت تا نام میرانته را به جای ماینان در لیست لیگ قهرمانان اروپا جایگزین کند.

9404